"יש 100 ילדים ברשימה שלנו שעדיין ממתינים לתרומת מחשב"

מישל ביטון, שיזם את המיזם המבורך "מחשב לכל ילד", בו הוא אוסף תרומות של חלקי מחשב ומעביר מחשב לילדים שהוריהם אינם יכולים לרכוש עבורם, צריך את עזרתכם. המיזם שלו ושל חברו למיזם, יעקב מלול, עבר כבר את 2100 המחשבים שחולקו מאז הוקם לפני כ-4 שנים, אבל השניים רוצים לדאוג גם לאלה שאין להם. ביטון: "לצערי צריך את העזרה של האנשים הטובים באמצע הדרך להגיע לכל אחד ואחת שרושמים אצלי".
תמונה 1: מישל ביטון מימין עם מלכי שיינין, מי שהייתה מנהלת ביה"ס שובו אשדוד ויעקב מלול.

כבר 4 שנים המיזם "מחשב לכל ילד" פועל. הוא הוקם בתקופת הקורונה על ידי מישל ביטון  יו"ר ועד תפעול בנמל אשדוד ואליו הצטרף יעקב מלול. במשך ארבע שנים חולקו מעל 2100 מחשבים. זו הבשורה המשמחת. הפחות משמחת היא שיש כ-100 ילידם שממתינים ברשימה של ביטון ומלול, למחשב.

השיטה של השניים היא מאוד פשוטה. מישל ביטון ויעקב מלול אוספים חלקי מחשבים שהם תרומה, והופכים אותם למחשב פעיל ומעבירים ללא תשלום במתנה למי שזקוק. יש גם כאלה שתורמים מחשבים חדשים. יש למיזם גם קשר ושיתוף פעולה עם בתי הספר בעיר. השניים התחילו באשדוד והגיעו כבר לכל הארץ, צפונה ודרומה.

מישל ביטון: "אני שמח שהמיזם הזה עדיין עובד ועדיין יש פניות, אבל לעצרי צריך את העזרה של האנשים הטובים באמצע הדרך להגיע לכל אחד ואחת שרושמים אצלי. חסרים לי חלקים, לפני החג יש הרבה הוצאות והורים לא יכולים לקנות, ולכן הרבה ילדים מחכים למחשב ואין. חשובה העזרה הזו. אגב עזרה, חשוב לי לציין את הטכנאים שעוזרים לנו בהתנדבות, שי אלקיים ומרלן וינסבלום".

ביטון בטוח שמאה הילדים יקבלו בסוף מחשב: "מי שמכיר אותי יודע שבסופו של דבר אני אגיע לכל אחד ברשימה. לא אשאיר אף אחד בלי מחשב".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך