"אנחנו יכולים להביא אליפות"

ליאור לוק מאמן קבוצת הכדורעף נשים של מכבי אשדוד שעשתה היסטוריה ועלתה לגמר עף לראשונה בתולדותיה, שם מחכה לה עתה מכבי חיפה, שלקחה לה את גביע המדינה. ברביעי אשדוד עלתה ליתרון 0:1 בסדרה. בשבת היא תארח את חיפה (16.00, הקריה) באשדוד למשחק מספר 2.
ליאור לוק. "עם הפנים קדימה לקראת סדרת הגמר".

במשחק גמר גביע המדינה בכדורעף נשים, הפסידה מכבי אשדוד את התואר למכבי חיפה. עכשיו אשדוד תפגוש את אותה חיפה בסדרת הגמר עף ותנסה לקחת ממנה את תואר האליפות. המאמן ליאור לוק מדבר על ההישג ההיסטורי של קבוצתו ועל ההמשך.

ליאור לוק: בתחילת העונה סימנו את גמר הפלייאוף כמטרת העל של המועדון, אני שמח שבעונה מאתגרת וקשה הצלחנו להגיע למעמד הזה,  סדרת חצי הגמר הייתה ממש מלחמה, וצריך להוריד את הכובע בפני קבוצת עילבון על משחק הלחימה וההקרבה שלהן.  לשמחתי הצלחנו בשיניים לצאת משם עם ניצחון חשוב ומלא באופי.

לוק ממשיך: "עכשיו עם הפנים קדימה לקראת סדרת הגמר שהיא גם עוד חלק בהיסטוריה של המועדון הצעיר שלנו שלראשונה מגיע למעמד הזה. אני מאמין שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה לעונה זו מצדנו".

עשיתם היסטוריה בהעפלה לגמר עף. תעשו עוד היסטוריה ותביאו אליפות?

"הצלחנו למצב את אשדוד לאחר שלוש עונות בצמרת הכדורעף הישראלי. העפלה לגמר הפלייאוף מהווה עבורי כסמן ימני לפעילות ולהתנהלות המקצועית של ארגון ספורטאי מכבי אשדוד ולהתנהלות המועדון בפרט. אני שמח על ההישג הזה, עבדנו קשה בשבילו הצלחנו לגבור על מועדונים מנוסים וותיקים יותר מאתנו.  הסדרה תהיה קשה נגד מועדון חזק בדמות מכבי חיפה, אני חושב שברמה המקצועית אנחנו יכולים להביא את ההישג שהוא זכיה בתואר האליפות, אנחנו צריכים לחבר הרבה דברים, אני מאמין בצוות ובעיקר בשחקניות שנצליח לעשות את זה".

ברביעי נערך כבר משחק מספר 1 בסדרה, בחיפה. אשדוד ניצחה ועלתה ליתרון חשובה של 0:1 בסדרה. בשבת (16.00, הקריה), היא תארח את חיפה למשחק מספר 2 בסדרת הטוב מ-5. ניצחון ואשדוד קרובה מאוד להיסטוריה. שידור ישיר בערוץ הספורט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך