"על העונה הזו ויתרתי ב-7.10"

תמה העונה של קבוצת הכדורסל של מכבי בנות אשדוד אולי לפני המתכונן כשהיא הודחה על ידי הפועל לב ירושלים מסדרת חצי הגמר. היו"ר טאלי קריאף מסבירה בכותרת מה היא באמת חושבת על העונה הזו. אורי בן סימון המנכ"ל והמנהל המקצועי: " לדעתי זה הישג גדול! לגבי העונה הבאה יש רצון להמשיך את התקשרות עם המאמנת שירה העליון"
טאלי קריאף היו"ר.

זה לא משהו שהם באמת רגילים טאלי ואורי. הם לא רגילים לא להגיע לסדרת הגמר סל. אבל העונה הזו נגמרה להם כנראה מהר מידי. טאלי קריאף יו"ר קבוצת הכדורסל מכבי בנות אשדוד ואורי בן סימון, מנהלה המקצועי ומנכ"לה, מסבירים את ההדחה בחצי הגמר סל בתוצאה 3:1 להפועל לב ירושלים, ואיתה כאמור ההדחה מהגמר סל.

טאלי קריאף" "אני אף פעם לא מרוצה מתוצאה שהיא לא תואר.. אבל על העונה הזאת וויתרתי ב 7/10 .. שחררתי את השחקניות שהיו לי .. והתחלנו להתאמן חודש וחצי אחרי כולם.  ברגע שהחליטו שהליגה חוזרת התחלנו להרכיב פאזל שהחלקים לא בדיוק התאימו ,אבל העיקר שיהיה עם מי להתאמן .. לא היה קל בכלל. היו המון קשיים העונה".

מאז הגיעה לקבוצה לא זוכרת טאלי אי הפעלה לגמר סל. "זו שנה ראשונה שלי שאני לא בסדרת הגמר אחרי 14 או 15 עונות ברצף. אני אפילו לא סופרת ככה אומרים. שטויות יש דברים שהם לא שלנו והם שוליים מאוד בשנה כזאת .. הישג בכדורסל השנה  זו  הדאגה האחרונה שלי בשנה הזאת. שרק נהיה בריאים ושכל החיילים והחטופים יחזרו הביתה בשלום"

אורי בן סימון מנכ"ל ומנהל מקצועי במכבי בנות אשדוד.

אורי בן סימון המנכ"ל והמנהל המקצועי, "מה היה לכם העונה?

"היה הכל .מלחמה שפירקה את הקבוצה, השאלה האם לחזור לשחק רק ישראליות?  אלישה קלארק שהייתה צריכה להגיע בדצמבר ביחד עם זרות מצוינות וישראליות בכירות. הקבוצה הייתה צריכה להיות חזקה מאוד.  פחדתי שהחליטו לגבי קיום הליגה שבסגל שהיה לנו נאבק על הירידה. צירפנו שחקנית לאחר לידה שגרה בכפר סבא במתכונת של אימון ומשחק. לא חלמנו שנצליח בסגל הזה לסיים את הסיבוב הראשון עם שלושה הפסדים"

בן סימון ממשיך: "לאחר צירוף הזרות, זה כבר היה נראה יותר טוב. סיימנו את הסיבוב השני עם שני הפסדים ובכללית חמישה הפסדים, מה שנתן לנו את המקום השלישי והכרטיס לחצי הגמר סל. הפסדנו בחצי גמר 3-1 לירושלים. הקבוצה היחידה שלא התאמנה באופן סדיר הייתה אשדוד"

למרות הכל בן סימון חושב שמדובר בהישג וגם מדבר על עתידה של המאמנת שירה העליון בעונה הבאה.

"לדעתי זה הישג גדול! (סימן הקריאה במקור). לגבי העונה הבאה יש רצון להמשיך את התקשרות עם שירה העליון. זאת שנה שלא ניתן לבחון את היכולות שלה באמת. ובכל זאת עשינו עונה מצוינת בזכותה, וכמובן בזכות הבת זוג שלה קרן נחמה שפרשה מכדורסל אותה עונה, וחזרה לשחק איתנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך