"נעשה הכל בכדי להישאר תלויים בעצמנו"

אלי לוי מאמן מ.ס אשדוד מסמן מטרה למשחק הקרוב. מ.ס אשדוד תפגוש ביום ראשון (אצטדיון הי"א, 20.00), לאחר פגרה בת שבוע, את מכבי נתניה, למשחק שהוא באמת "על כל הקופה". נתניה מגיעה לאחר ניצחון בגביע על מכבי חיפה ברבע הגמר עם הרבה רוח גבית. המטרה של אשדוד להבהיר לה שמה שטוב לגביע המדינה, לא טוב להישרדות בליגה. ניצחון ואשדוד תשתווה בנקודות לנתניה.
אלי לוי: (צילום: טל אקוקה)

יש משחקים שתמיד חוזרים אליהם. זה קורה כמה פעמים בעונה. משחקים שהם צומת. משחקים שאחריהם קבוצה נראית אחרת, מגיעה למקומות אחירם. הזדמנות שלא חוזרת הרבה.

משחק כזה יהיה ביום ראשון הקרוב (אצטדיון הי"א, 20.00) שבו תגיע מכבי נתניה לאשדוד למשחק שאחריו אשדוד יכולה להיות במקום אחר, בוודאי עם ביטחון להישרדות בליגה. לנתניה 28 נקודות ולאשדוד 25. ניצחון ואשדוד תשווה את הנקודות שלה לאלו של נתניה. לגבי שערים הרי שלנתניה 5 שערים יותר. אבל נעזוב רגע את השערים, ניצחון במשחק הזה יסבך את נתניה ואת כל הליגה.

המאמן אלי לוי התייחס למשחק: "זה משחק קשה מאוד מול יריבה קשה עם מאמן חדש ואנרגיות, בוודאי אחרי משחק הגביע. לנו אין זמן ורצון להתעסק בהם מלבד העובדה שאנחנו מכבדים אותם ונערכים בהתאם. אנחנו צריכים להתמקד בנו, ברצונות שלנו וביכולות שלנו וביחד שלנו. אלה הדברים שהבאנו במשחק הקודם, ואלה הדברים שאם נעשה נכון וטוב, יביאו לנו את המשחק הזה. אנחנו מתייחסים למשחק הזה כמו המשחק הקודם, כמשימת חיינו, ואני מאמין שאם נעשה את הדברים נכון ומדויק גם נצליח לעשות את זה. כל עוד זה תלוי בנו, וכרגע זה תלוי בנו נעשה הכל מהכל כדי להישאר תלויים בעצמנו, וגם ולשמח את הקהל שלנו שהגיע לפ"ת, עודד ודחף אותנו. נרצה לשמח אותו שוב וגם לשמח את עצמנו בדרך למטרה העיקרית שלנו השארת הקבוצה בליגה.

שתי הקבוצות מגיעות במומנטום טוב. נתניה אומנם בליגה התרסקה, אבל היא החליפה מאמן, מרקו בלבול במקום גיא צרפתי. במשחק הראשון של בלבול הוא ניצח את מכיב חיפה, בחיפה, ברבע גמר גביע המדינה, 1:3 ועוד בעשרה שחקנים. זה נתן לנתניה הרבה רחו גבית. זה עשוי להיות לטובתה, או עלול להיות לרעתה. לטובתה כי היא תגיע עם ביטחון עצמי גבוה כי ניצחה את חיפה, לרעתה אם תגיע עם ביטחון עצמי מופרז כי היא ניצחה את חיפה. אשדוד צריכה לנצל את החלק השני.

לגבי אשדוד, היא מגיעה לאחר ניצחון 0:1 על מכבי פ"ת, שנתן לה נשימה ארוכה וסיבך כמעט את כל הקבוצות בפלייאוף התחתון. אבל אם לא תהיה המשכיות בבית, אז שוב היא תגיע למקומות מסוכנים. כל משחק עבור אשדוד הוא המשחק הכי חשוב. את זה חשוב לזכור.

ואם כבר חשוב, אז חשוב שיגיע קהל. הקהל של נתניה יגיע בגלל הגביע. הקהל של אשדוד חייב להגיע. הקבוצה צריכה לעשות הכל שיגיע קהל, ורב. עיר כמו אשדוד חייבת קבוצה בליגת העל, לכן הניצחון של מ.ס אשדוד, גם אם לא אוהדים אותה. הוא ניצחון של העיר כולה והעיר הרי לא רוצה להפסיד את מקומה בספורט הישראלי, בכדורגל הישראלי ובכלל. תגיעו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך