בלי כלום

לראשונה מזה שנים ורצף תארים, קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד מחוץ לפליאוף.
צילום: איתי אניג'ר.

העונה הסדירה בליגת ווינר בכדוריד נחתמה הלילה, וכבר ביום שני ייצאו לדרך סדרות חצי גמר פליאוף האליפות (בשיטה של הטוב מ-3 משחקים), בין האלופה מכבי ראשל"צ לבין הפועל ראשל"צ, ובין מחזיקת גביע המדינה א.ס רמת השרון לבין מ.כ חולון. סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה היוצאת, הפועל אשדוד, ששיחקה בכל השנים האחרונות במעמדי הפליאוף, ואף זכתה בשתי אליפויות מאז 2019, מסיימת את העונה. כמו גם מכבי ת"א, זו שפתחה עונה כעולה חדשה, ומסיימת אותה במקום השישי בבית העליון

.סגנית האלופה, וכאמור אחת הקבוצות הדומיננטיות ביותר בשנים האחרונות, מסיימת במקום החמישי למרות הניצחון על מכבי ת"א 43:39.

אשדוד חוותה עונה לגמרי מורכבת וקשה עבורה – שקיבלה תפנית עם פרוץ המלחמה (מאמן זר שעזב – נלה מאטיץ', ובסה"כ 3 מאמנים על הקווים כשבהמשך – אמיר דן ואסף לוי הדריכו). שחקנים זרים שעזבו, ולמעשה רק אלכסנדר באביץ' סיים כאן את העונה. גיוסו של פיליפ אירוביץ ללחימה בעזה. הטרגדיה במשפחתו של איתי סויסה, שבן דודו דקל סויסה, קצין גולני וגיבור ישראל, נרצח בשבת השחורה, וכמובן סיפור ההינצלות של התאומים שון ורואי סולומון מהמסיבה ברעים). המועדון ניסה לחזור לשגרה, לתקן.

הסיבוב הראשון היה טוב. בשלב הבתים הגיעה הנפילה – והיא צפויה לעבור שינויים משמעותיים לקראת העונה הבאה. מנגד, מכבי ת"א ששבה בקיץ האחרון לליגת העל – יכולה לסכם עונה שבה עמדה בכל היעדים שלה. היא ההעפילה לבית העליון, שילבה וקידמה שחקנים צעירים מוכשרים. הערב, נתון אחד היה ברור. גם אם אשדוד מנצחת, היא לא תלויה בעצמה – כי לחולון הייתה כאמור מקדמה משמעותית. אשדוד פתחה בתנופה והוליכה בשלב מוקדם בפלוס 4 שערים, אבל אולי הידיעה על היתרון שבו אחזה חולון ברמת השרון – הוציאה את הרוח מהמפרשים – ומכבי ת"א ידעה לחזור לשיוויון בהפסקת המחצית. אשדוד הייתה טובה ביותר במחצית השנייה והגדילה את היתרון שלה לפלוס 9 שערים בדקות הסיום. מכבי עוד הספיקה להקטין – כשתומר רש הוביל אותה הערב עם 9 שערים.  שופטים דודי ינקו ואליאב כהן. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך