כוננות גבוהה בישראל מתקיפה אירנית שצפויה בשעות הקרובות

ישראל נמצאת בכוננות גבוהה מאוד ונערכת למתקפה מאיראן כבר ב-24 עד 48 השעות הקרובות, כך דווח היום (שישי) בעיתון האמריקני "וול סטריט ג'ורנל" מפי "גורם המכיר את הנושא"

בנוסף צוין בידיעה שעשתה לא מעט רעש בישראל, כי אדם שתודרך על ידי ההנהגה האיראנית אמר כי התקיימו דיונים על אופן התקיפה אך טרם התבלה החלטה סופית.

איראן איימה באופן פומבי להגיב על התקיפה הישראלית בשבוע שעבר בדמשק שבסוריה המיוחסת לישראל שעל פי טענת האיראנית כוונה לעבר בניין דיפלומטי.

דובר צה"ל התייחס לטענה זו ואמר מבלי לקחת אחריות לתקיפה כי זה לא היה מתקן דיפלומטי אלא בניין של כוח קודס. בתקיפה נהרגו בכירים של משמרות המהפכה האיראנית, ביניהם מי שהיה מפקד כוח קודס ובכיר איראני.

במקביל לאיומים וההתרעות על תקיפה איראנית קרובה, אמש לקראת חצות, השגרירות האמריקאית בישראל הוציאה הודעה לעובדיה ובה ביקשה מהם להגביל ניסעות אישיות מחוץ למרכז ישראל (ירושלים – באר שבע) עד להודעה חדשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך