"אני לא רוצה לעשות לבד את חג הפסח"

כ' היא אם חד הורית לחמישה ילדים, אחד מהם עם צרכים מיוחדים, לא רוצה להישאר עם ילדיה לבד בחג הפסח * על סף דמעות היא ביקשה למצוא משפחה מארחת לחג * היא מחפשת משפחה דתית, שכן היא דתיה, וצריכה גם דרך שיסיעו אותה * עמותת 'נותנים מהנשמה' מנסים לעזור לה * בנוסף בעמותה אוספים תרומות להכנת 600 סלים לחג
Such shame. Ginger despondent mournful woman crying while covering face with hands and sitting on sofa

נחמן פרץ מ'עמותת נותנים מהנשמה', אותו הוא מנהל עם נחמן ישי, שמע לא מעט סיפורים קשים של אנשים שזקוקים לעזרה. אבל נראה כי הסיפור של כ', הותיר גם אותו מופתע.

כ' היא אם חד הורית עם חמישה ילדים. היא בהריון ומצפה לילד שישי. האב כרגע לא בתמונה והיא מתקשה מאוד בפרנסה. היא פנתה לנחמן פרץ בעזרה לשבת ולחג. אבל אז היא הוסיפה עוד בקשה קטנה כפי שמספר נחמן פרץ.

פרץ: "כ' פנתה אליי כשהיא בוכה. היא אמרה לי שהיא רוצה לעשות את חג הפסח אצל משפחה. לא רוצה שהיא והילדים, בעיקר הילדים, יישארו בסעודת החג לבד. היא אמרה לי שנמאס לה להישאר שבתות וחגים לבד עם הילדים. מגיע להם להיות סביב שולחן לפחות בחג. אני מקווה שנמצא עבורה משפחה שתעשה זאת. בהחלט מגיע לה ולילדים משהו אחר בחג".

לכ' כאמור חמישה ילדים. אחד מהם הוא עם צרכים מיוחדים. היא וילדיה הם משפחה דתית ולכן היא רוצה להיות במשפחה דתית בחג. כ' צריכה גם דרך להגיע בחג עם הילדים, ומאחר ואין להם רכב, צריך לדאוג להסיע אותה. בשיחה נוספת עם נחמן פרץ היא אמרה: "אני מניחה שיהיה קשה למצוא לנו משפחה שתארח. אז אהיה בבית מה לעשות". נחמן פרץ אמר לה כי הוא ינסה בכל זאת לעזור ובעזרת השם אף ימצאו לה משפחה לחג שתארח אותה.

למעוניינים לארח את כ':

נחמן פרץ 0535201893

נחמן ישי 0507455889

בנוסף בעמותת 'נותנים מהנשמה' רוצים להגיע אל 600 סלי מזון לפסח לנזקקים באשדוד ובסביבה. לצורך זה הם החלו בגיוס כספים לפסח. בעמותה אמרו: "הקסם של העם המיוחד שלנו, הוא הרצון לתת ולתרום לאחר. עמותת 'נותנים מהנשמה' נמצאת בשליחות מתמדת ויום יומית במטרה אחת ברורה –  לדאוג לכל אותן משפחות בהם יש ילדים רעבים. בתור אותם הילדים שגדלו בבתים עם מקררים ריקים ובטן מקרקרת, הצלקת היא בעצם פצע שמדמם עד היום. אנחנו לא ניתן לזה לקרות. ובזכותכם עוד ועוד משפחות וילדים מקבלים סל מזון ולא ישנים רעבים. פסח מתקרב אלינו בצעדי ענק, עזרו לנו להעניק למשפחות ארוחות משביעות ומזינות,  ושבעזרת השם לא ניתן לאף ילד לישון רעב בלילה ובחג".

ניתן לתרום בהעברה בנקאית:

בנק: מרכנתיל

על שם: נותנים מהנשמה

מספר חשבון: 139029

מספר סניף: 740

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך