עידן מקדש: "אנחנו חייבים להמשיך את המומנטום החיובי"

הבלם הקדמי עידן מקדש, שהושאל בשנתיים האחרונות להכח רמת גן והפועל טבריה, תפס מקום של קבע בהרכב של מ.ס. אשדוד, ומאושר מאוד לשחק במקום בו צמח וגדל. מקדש: "זו ליגה קשה בה כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, לכן אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד קשה"
תמונת פרופיל של מקדש

ארבעה ניצחונות רצופים זה משהו שבאשדוד לא זוכרים כבר זמן רב. לאחר שלושה ניצחונות בתוצאה 1-2, הגיע ניצחון נוסף על הפועל עפולה, הפעם בתוצאה 1-3. את השער הראשון כבש הבלם הצעיר עידן מקדש (24), שתפס מקום של קבע בעמדת הבלם הקדמי. "זה ניצחון שבא מעבודה קשה ולא רק כישרון. אנחנו עובדים קשה מאוד בשביל להיות איפה שאנחנו, ואני מקווה שלא נוריד את הרגל מהגז", אומר מקדש.

איך זה לתפוס את המקום הראשון בטבלה?
"זו תחושה נפלאה, אבל זה לא אומר כלום כרגע, אנחנו רק בתחילת הדרך והיא עוד ארוכה. אין לנו מה להסתכל על הטבלה כרגע, אלא רק לחשוב על המשחק הבא ואיך אנחנו מנצחים גם אותו".

מחכה לכם משחק לא קל מול קטמון.
"אף משחק הוא לא קל. זו ליגה קשה בה כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, לכן אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד קשה ולהגיע למשחק ברמת ריכוז מקסימאלית כדי לחזור עם ניצחון גם מטדי".

בנימה אישית, איך זה לכבוש?
"כיף גדול. אי אפשר לתאר את ההרגשה. למרות שכבר הבקעתי בעבר, זה לא משהו שאני רגיל אליו באופן טבעי כשחקן הגנה, אבל מה שבאמת חשוב הוא שניצחנו, וכל עוד השערים שלי עוזרים לקבוצה, כמובן שארצה להבקיע עוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך