ראש העיר לסרי מברך את איריס נפתלי על זכייתה "פועלת למען כל העובדות והעובדים בכל עת"

ראש העיר ד''ר לסרי: "שוחחתי הבוקר עם יו"ר העובדים איריס נפתלי וברכתי אותה ואת שבעת חברי הוועד שנבחרו. עיריית אשדוד הציגה ביום הבחירות חגיגה דמוקרטית מדהימה, כיבוד המתחרים ואחדות בין המחנות השונים, ובזה שכרנו הגדול".

לאחר הניצחון הגדול אמש של איריס נפתלי בבחירות ליו"ר ועד העובדים בעיריית אשדוד, ראש העיר ד"ר לסרי מברך אותה על זכייתה

ראש העיר לסרי: "איריס היקרה היא מנהיגה אמיתית, מובילה בגאון עירייה מהגדולות בישראל ופועלת למען כל העובדות והעובדים בכל עת. יחד איתה, בעשור האחרון הנהגנו מדיניות ארגונית חזקה ותומכת בעובדים, וצעדנו יחד בדרך המאמינה בשיתופי פעולה מניבים. כולנו ראינו את התוצאות המצוינות שהצעידו את העיר ואת העירייה קדימה, את הדאגה לעובדים ואת ההשקעה בהון האנושי המשובח שיש לנו בעירייה. זה גם הזמן גם ולהודות לכולם על עבודה נפלאה בעת שגרה ובעת חירום".

עוד הוסיף ראש העיר: "משימות רבות לפנינו ברמה המקומית והלאומית. ישראל נמצאת במלחמה בכלל החזיתות ועלינו להמשיך ולפעול כפי שעשינו כל העת, בדרכי שלום ונועם, יחד עם יו"ר הוועד איריס נפתלי וחברי רשימתה שנבחרו ברוב עצום שהביע אמון גם בדרך שבה פעלנו. נמשיך יחד לפעול לעשות למען כל העובדות והעובדים שלנו, ולטובת העיר אשדוד כולה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך