מ.ס אשדוד מארחת את משתתפי קורס פרו למאמני כושר

מדובר בקורס ייחודי שנפתח בחמש מדינות בלבד בעולם. הנציג של מ.ס אשדוד בקורס, מאמן הכושר אהוד בן שושן, אירח את כל חברי הקורס לאימון דוגמא. אורי ביינרט פיזיותרפיסט הקבוצה, העביר הרצאה בנושא פציעות ספורט.

באימון האחרון המועדון אירח את מאמני הכושר של קבוצות ליגת העל במסגרת הקורס הייחודי שנפתח בחמש מדינות בלבד בעולם – קורס פרו למאמני כושר שנערך בישראל במסגרת ההתאחדות לכדורגל.

אהוד שושן מארח.

הנציג של מ.ס אשדוד בקורס, מאמן הכושר אהוד בן שושן, אירח את כל חברי הקורס לאימון דוגמא והרצאה מעשירה בנושא קבלת החלטות, אימון קוגניטיבי, וסימולציה של מציאות מדומה VR – בה התנסו לראשונה מאמני הכושר.

בנוסף, אורי ביינרט פיזיותרפיסט הקבוצה, העביר הרצאה בנושא פציעות ספורט, על הסיבות שלא מצליחים בכדורגל למגר את תופעת פציעות השריר האחורי, דרכי האבחנה, שיטות הטיפול ועוד.

אורי ביינרט מסביר.

אהוד בן שושן: "הייתה השתתפות מדהימה של כל חברי הקורס המובילים בתחום, זה היה יום פורה, מפרה ומהנה בו כולנו העשרנו את הידע שלנו. תודה להנהלת המועדון על קבלת הפנים והאירוח המכובד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך