בשל המצב הביטחוני: אימון מיוחד לתושבי אשדוד להגנה עצמית

כ-50 מתושבי אשדוד הגיעו לאימון פתוח שהתקיים במתנ"ס "תקוותנו", אותו העביר מדריך אמנויות הלחימה וקרב המגע עומר לוי

מדריך אמנויות הלחימה וקרב המגע עומר לוי, החליט לנוכח המצב הביטחוני הבעייתי, לקיים אימון מיוחד של הגנה עצמית נגד דקירות סכין. האימון היה פתוח לכלל התושבים, ואכן עשרות אנשים, צעירים ומבוגרים, הגיעו למתנ"ס "תקוותנו" ברובע ב', וקיבלו כלים בסיסיים כיצד להתמודד עם מחבל שיגיע חלילה חמוש בסכין או בכלי חד אחר, וינסה לפגוע בהם. עומר ערך סימולציות עם המשתתפים הרבים, שחלקם הגדול אמרו לאחר השיעור החשוב כי הם קיבלו כלים חשובים ביותר להתמודד עם אירוע חבלני, שלמרבה הצער הפך למכת מדינה.
לוי (25) מסתמן כאחד המאמנים הצעירים והמוכשרים בדרום. הוא החל להתאמן כשהיה ילד בן שבע, וכיום הוא בעל חגורה שחורה בקראטה (דאן 1), חגורה שחורה בקרב מגע וחגורה חומה בג'ודו. עומר, בן הזקונים, הוא חלק ממשפחה ספורטיבית, וממשיך את דרכו של האב, מדריך קרב מגע בכיר של גופי הביטחון בארץ, האוחז בתואר דאן 2 בקראטה ודאן 4 בקרב מגע.

לוי אמר לעיתון "המגזין": "בשיעורים שלי אני נותן המון דגש על קרב מגע, יש לי הכשרה גם מהצבא, ואני מכניס את זה להדרכות שלי, בגלל האלימות ומה שקורה בחוץ. חשוב לנוער ולבוגרים ללמוד הגנה עצמית, התגוננות מדקירות סכין, ממכות אלה, מניסיון אונס. בגלל המצב הביטחוני הבעייתי החלטתי לקיים אימון פתוח לכלל התושבים, והייתה היענות מרשימה ביותר. למעלה מ-50 אנשים הגיעו, נשים וגברים, מגילאי 15 ועד 50".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך