אלי לוי: "משחק קשה. אבל אנחנו צריכים להתמקד בנו"

מ.ס אשדוד תארח בראשון את מכבי נתניה (אצטדיון הי"א, 20.00) לאחר המשחקים החשובים של העונה. המאמן אלי לוי התייחס למשחק.
אלי לוי. (צילום: משה סידי)

במחזור הקודם ניצחה מ.ס אשדוד את מכבי פ"ת. עכשיו תגיע בראשון מכבי נתניה (אצטדיון הי"א, 20.00) ואשדוד חייבת המשכיות בכדי להגיע למטרה שהוצבה  – הישארות בליגה.

המאמן אלי לוי התייחס למשחק: "זה משחק קשה מאוד מול יריבה קשה עם מאמן חדש ואנרגיות, בוודאי אחרי משחק הגביע. לנו אין זמן ורצון להתעסק בהם מלבד העובדה שאנחנו מכבדים אותם ונערכים בהתאם. אנחנו צריכים להתמקד בנו, ברצונות שלנו וביכולות שלנו וביחד שלנו. אלה הדברים שהבאנו במשחק הקודם, ואלה הדברים שאם נעשה נכון וטוב, יביאו לנו את המשחק הזה. אנחנו מתייחסים למשחק הזה כמו המשחק הקודם, כמשימת חיינו, ואני מאמין שאם נעשה את הדברים נכון ומדויק גם נצליח לעשות את זה. כל עוד זה תלוי בנו, וכרגע זה תלוי בנו נעשה הכל מהכל כדי להישאר תלויים בעצמנו, וגם ולשמח את הקהל שלנו שהגיע לפ"ת, עודד ודחף אותנו. נרצה לשמח אותו שוב וגם לשמח את עצמנו בדרך למטרה העיקרית שלנו השארת הקבוצה בליגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך