דוד רביבו, עכשיו הדוגמן.

מותג האופנה מציג קולקציית חליפות חדשה המותאמת לקיץ הישראלי בהובלתו של שחקן הכדורגל דוד רביבו, מנהלה המקצועי של אדומים אשדוד. בחודש יוני הקרוב סניף חדש של מותג האופנה CANDID ייפתח באשדוד.
צילום: עידן שיסטר.

מותג ההלבשה הישראלי לגברים מציע מבחר מגוון של בגדי קז'ואל, ספורט אלגנט וחליפות באיכות ובעיצוב צעיר ובועט. לקראת גלי החום הצפויים בקיץ הקרוב, CANDID משיקה ליין חליפות חדש לקיץ אוורירי, נוח והכי חשוב – בסטייל שמותאם לגבר הישראלי.

מותג האופנה מציג קולקציית חליפות חדשה המותאמת לקיץ הישראלי בהובלתו של שחקן הכדורגל דוד רביבו, מנהלה המקצועי של אדומים אשדוד.מה שמלמד שהקיץ כבר כאן. בחודש יוני הקרוב אגב, סניף חדש של מותג האופנה CANDID ייפתח באשדוד

מעל 50 דגמים מגוונים נתפרו מבדים אווריריים ודקים כמו פשתן וויסקוזה ובמגוון צבעים שהחתנים ואנשי העסקים אוהבים: שחור, כחול רויאל, אפור ובצבעי קיץ חזקים העונה כמו: תכלת, מנטה ולבן. CANDID התאימה את עיצוב הקולקציה לסגנון הלבוש של החתנים ואנשי העסקים הישראליים עם חליפות בגזרת סלים משולבים עם ריצ'רצ'ים וכיסים גדולים יותר כדי לאפשר נוחות לצד איכות בקיץ הלוהט.

CANDID מציעה מגוון רחב של בגדי קז'ואל יומיומי, נעליים ,ספורט אלגנט , ג'וגרים ,אביזרים ותכשיטים ועד לחליפות חתן  לגבר המודרני. הדגש על איכות ניכר לעין בחומרים ובשירות כאשר בכל סניף ניתן למצוא תופרת שתעניק תפירה מותאמת במקום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך