צפו: שחקן עבר ומאמן בהווה חשוד בדריסת מפגינים אמש בהפגנות השמאל בדרך נמיר בתל אביב

מקורב למאמן החשוד בדריסת המפגינים: "קפצו לו על הרכב לפני והתגרו בו. רואים בסרטון שזה לא בכוונה. בכל אופן, ברור שהמעשה אינו ראוי".

אירוע חריג אמש בהפגנות בדרך נמיר בתל אביב, כאשר נהג דרס 4 אנשים שנפצעו בדרגות שונות. דקות לאחר הדריסה המשטרה עצרה את הדורס שהתברר כמאמן כדורגל מוכר וטרם הותר שמו לפרסום.

מהמשטרה נמסר לאירוע: "משטרת ישראל ממשיכה במאמץ לשמירה על הסדר הציבורי בהפגנה בלתי חוקית בקפלן ת"א- המשטרה עצרה מפגין שהבעיר מדורות ושוטרת נפצעה מאגרוף של מפגין

בהמשך להיערכות משטרת ישראל הערב, לאבטחה ושמירה על בטחונו ושלומו של הציבור, בתום המחאה רוב המוחים התפזרו בשקט וללא אירועים חריגים. מנגד, קבוצת מפירי סדר החליטו בתום המחאה שאושרה להתפרע ולהפר את הסדר, תוך הבערת מדורות על הכביש ותקיפת שוטרים, במהלך התקיפה נפצעה שוטרת מג"ב שנזקקה לטיפול רפואי לאחר שחטפה אגרוף בפניה ע"י מפגין".

לצערנו הרב קומץ של מפגינים הגיעו במטרה להתעמת עם השוטרים באלימות קשה ולא למחות באופן לגיטמי.

הדלקת מדורות סביב ההמון כרוכות בסכנת חיים, למרות כל האזהרות והסכנות, מפירי הסדר ממשיכים לעבור על החוק ומסכנים את עצמם ואת כלל המשתתפים ומבעירים מדורות, אנו קוראים למפגינים לנהוג באחריות ולא להפר את הסדר.

אנו רואים בחומרה את הפרות הסדר, הגורמות למשטרה להפנות כוחות שעוסקים במשימות אבטחה ושמירה על בטחון הציבור. נפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר וינהג באלימות כלפי שוטרים".

עוד נמסר מהמשטרה: "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק , יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור".

מהמשטרה נמסר בהמשך לדריסה: "נהג רכב פגע תוך כדי נסיעה באזרחים והמשיך בנסיעה עד שנעצר על ידי השוטרים. האזרחים שנפגעו מקבלים טיפול רפואי והנהג יועבר לחקירה".

מקורב למאמן החשוד בדריסת המפגינים: "קפצו לו על הרכב לפני והתגרו בו. רואים בסרטון שזה לא בכוונה. בכל אופן, ברור שהמעשה אינו ראוי". כך מסרו מקורביו של המאמן לאתר ערוץ הספורט.

קרדיט דוברות המשטרה. תיעוד דריסה: איתי רזיאל 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך