אירוע קשה במהלך השבת

בן 3 נשכח ברכב באשדוד. מצבו אנוש.

בתחילה דווח כי הילד נעדר. המשטרה סרקה את העיר ומצאה את הילד כשהוא נעול בתוך רכב חונה. הוא פונה לבית החולים אסותא אשדוד כשהוא סובל ממכת חום וללא הכרה. נפתחה חקירה.
ניידת טיפול נמרץ
צילום: דוברות מד"א

אירוע קשה באשדוד במהלך השבת. ילד בן 3 נמצא ברכב כשהוא במצב אנוש לאחר ששהה בו מספר שעות מהצהרים עד שנמצא..

דוברות מד"א: בשעה 16:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על ילד שהוצא מרכב סגור לאחר ששהה בו מספר שעות באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד ילד כבן 3 במצב אנוש.

פראמדיק מד"א יואל קאהן סיפר: "הגענו למקום וראינו בתוך רכב פרטי, במושב האחורי ילד כבן 3 מחוסר הכרה עם סימני מכת חום. בסיוע שוטרים שהיו במקום הוצאנו אותו מהרכב, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש. בבית החולים הרופאים ממשיכים להילחם על חייו."

מהמשטרה נמסר: ילד כבן 3 אותר ברכב בעיר אשדוד כשהוא במצב אנוש ומחוסר הכרה. משטרת ישראל פתחה סמוך לשעה 15:00 בסריקות נרחבות אחר ילד כבן 3, לאחר שדווח למשטרה כי נעדר משעות הצהריים, ברובע ז' באשדוד. שוטרי תחנת אשדוד שערכו כאמור סריקות, הצליחו לאתר את הילד כשהוא נעול בתוך רכב חונה, אותו פרצו וחילצו את הילד כשהוא סובל ממכת חום ללא הכרה והוא פונה כאמור במצב אנוש. המשטרה חוקרת את הנסיבות שהובילו להיעדרות ופציעתו של הילד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך