לא תהיה בפלייאוף העליון?

לאחר שסיימה בשיוויון 32:32 מול מכבי ראושן לציון, מחזור לסיום העונה, נראה כי קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לא תהיה בפלייאוף העליון השנה.
אור פרקש מאשדוד במפגש מול מכבי ראשון לציון צילום איתי אניג'ר.

תמונת הפליאוף וסדרות חצי הגמר בליגת ווינר בכדוריד כמעט והושלמה היום, בתום המחזור הלפני האחרון של העונה הסדירה בבית העליוןמ.כ חולון (25 נק') קרובה-קרובה להיות העולה הרביעית והאחרונה לפליאוף, וזה אומר – שרק נס יכול להכניס את הפועל אשדוד (23 נק') – סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה היוצאת, ואחת הקבוצות הדומיננטיות בשנים האחרונות – לרביעייה שתתמודד על תואר האליפות.

חולון ניצחה היום את מכבי ת"א 25:33, בעוד הפועל אשדוד סחטה על הבאזר שיוויון 32:32 מול האלופה מכבי ראשל"צ. רק העניין שגם אם ייווצר שיוויון נקודות על קו הסיום – יחס השערים של חולון כרגע (+32) משמעותית טוב יותר מזה של אשדוד (+17) – ומדובר בהפרש של 15 שערים (ביחס הישיר במפגשים ביניהן קיים שיוויון, לאחר שכל קבוצה ניצחה את השנייה על חודו של שער, והמשחק השלישי הסתיים בשיוויון).

אשדוד מסיימת משחק שלישי ברציפות בתוצאת שיוויון, ושוב באופן דרמטי. מכבי ראשל"צ פתחה בצורה נהדרת, וכבר הוליכה ביתרון של 5 שערים, וב-4 בכניסה לעשר הדקות האחרונות. אשדוד לא ויתרה. אור פרקש הקטין ל-31:29, אבל ירמי סידי הגיב מהר. פרקש צימק. זריקה של איבן קראצ'יץ' נעצרה ע"י אורן מאירוביץ, ואורוש טודורוביץ' הוריד לשער (32:31), חצי דקה לסיום. מכבי ראשל"צ הסתבכה. לקחה פסק זמן. איתי סויסה חטף 4 שניות לסיום כדור מירמי סידי. טל אליוכין עצר את פיליפ לאובץ, וזריקת ההמשך של סויסה נכנסה, על הבאזר – ואושרה לאחר התייעצות שופטים – 32:32. אשדוד קיימה טקס הוקרה לעומר גרא, שחקנה לשעבר, ומי שגדל ושיחק גם במכבי ראשל"צ, לצד משפחתו. בזווית משמחת – יוסי ביטרמן שב לשחק אחרי פציעה והחלמה של כמעט שנתיים – וגם פגש במדי מכבי ראשל"צ את אשדוד לראשונה, שבה גדל והיה שותף לתארים.

 מבקיעים לאשדוד: אורוש טודורוביץ' ואלכסנדר באביץ' 7 כ"א, ניבו לוי 5, אור פרקש ועמית סטלמן 4 כ"א, איתי סויסה 3, פיליפ לאובץ 2. אורן מאירוביץ סיפק 6 עצירות. שופטים דודי לוין ודור לרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך