פוליגרף

קבוצת בני סכנין מבקשת פוליגרף עבור שופט המשחק שלהם מול מכבי ת"א, אביעד שילוח וצוות ה-VAR. בקבוצה זועמים על השיפוט וביטול השער נגד מכבי תל אביב. אפשר אגב להשתמש בפוליגרף כבר לעוד דבר. הנהלת סכנין מוזמנת לקרוא.

מפה לשם הם מבקשים פוליגרף. סבבה. על מה? על זה שביטלו להם שער. להם זה לקבוצת בני סכנין. המבטלים הם אביעד שילוח וצוות ה-VAR.  מפה לשם בקבוצת בני סכנין זועמים על השיפוט וביטול השער נגד מכבי תל אביב.

יודעים מה. יכול להיות שהם צודקים. אולי השער לא היה צריך להיות מבוטל. לא נכנס לזה. אבל מי שדורש בכזו קלות פוליגרף משופטי כדורגל, ראוי שיעשה בו שימוש גם על עצמו. למה? תנו פס לפסקה הבאה.

טובים אתם בדאבל פס. למה? כי הייתי שמח לראות את הנהלת סכנין עוברת פוליגרף לגלות אם הם יודעים מי היו האוהדים ששרקו בוז במהלך ההמנון לישראל במשחק של סכנין מול חדרה, ומי שרקו בוז לשחקן מנשה זלקה כי "העז" לשרת במילואים. שיגידו אם הם יודעים מי מנהיג את הדברים האלה ומה הם עשו נגד זה. את התשובות נשמח לקרוא בפוליגרף, רגע אחד לפני שנקרא מה יהיה בפוליגרף של צוות השיפוט.

אנשי סכנין צריכים להבין משנהו. אירועים כאלה מרחיקים אותם מאהדת אנשי הספורט בכלל והכדורגל בכלל. לא יכול להיות שהם בכל פעם יזעקו על פגיעה בהם על רקע לאומי, כשהקהל שהלהם עושה את זה בעצמם. אני למדתי בגיל צעיר כשכיכבתי על הקו במכבי יפו, במחלקת הנוער (וכיכבתי), שלא משנה מי השחקן שאתה מוסר לו, שיהיה יהודי, ערבי, צ'רקסי, דרוזי או נטול דת, חשוב שיבקיע….אנשי סכנין שכחו שיש אצלם שחקנים יהודים. הםצריכים לשמוע ולראות את זה?

פוליגרף הם רוצים…

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך