עו״ד יוסי עטר מאשדוד נבחר לתפקיד יו"ר איגוד תעשיית התרבות והפקות הבמה

עו"ד עטר הוא מוותיקי המפיקים בישראל. ראש העיר ד"ר לסרי: "במשך שנים ארוכות וגם היום אנחנו כאן באשדוד נהנים מרמת מקצועיות-השיא הנדירה של יוסי".
עורך הדין יוסי עטר.

מינוי יוקרתי לעורך הדין יוסי עטר מאשדוד. עטר מונה לתפקיד יו"ר איגוד תעשיית התרבות והפקות הבמה.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי התייחס למינוי: "יוסי, הבמה שלך! גאווה גדולה לאשדוד עם בחירתו של עו״ד יוסי עטר לתפקיד יו"ר איגוד תעשיית התרבות והפקות הבמה. יוסי שלנו הוא מוותיקי המפיקים בישראל, אחד מאנשי המקצוע המובילים בישראל שכולם באים ללמוד ממנו ולקבל עצות השוות זהב בכל תחום ההפקה והתרבות בארץ.

במשך שנים ארוכות וגם היום אנחנו כאן באשדוד נהנים מרמת מקצועיות-השיא הנדירה של יוסי. הוא מנהל את ההפקות הקטנות והגדולות ביותר באותה קפדנות מקצועית בלתי מתפשרת, יודע לזהות טרנדים חמים ולהביא לאשדוד את הטוב ביותר וגם לטפח כשרונות מקומיים באהבה גדולה. והאירועים שהוא מפיק תמיד פשוט מושלמים! זו הזדמנות מצוינת ומרגשת לברך אותו על הכבוד ועל הגאווה שהוא מביא לעירנו עם התפקיד היוקרתי בו יכהן בהתנדבות.

אשדוד מובילה בתרבות הרבה מאוד בזכותו, בזכות ההפקות והניהול של האירועים שהציבו את הפסטיבלים שלנו בצמרת התרבות בישראל.העדות הטובה ביותר היא רבבות הצופים שמגיעים לאשדוד בכל שנה, זוכים לראות את ההפקות המושקעות בארץ, ועוד מאות אלפים מתושבי העיר בכל גיל.

יוסי היקר, תודה רבה! עכשיו כל המדינה תזכה ליהנות מכישרונך הרב.אתה ממשיך את שורת הבכירים שכיהנו בעבר בתפקיד ושינו את פני התרבות בישראל כמו אבי הגששים – אברהם דשא פשנל, שמואל צמח, האחראי על כל אמני חו״ל שהגיעו לישראל, מיכאל תפוח שניהל את אריק איינשטיין ושלום חנוך, ומייסד תאגיד זאפה יוני פיינגולד. בהצלחה בתפקיד, אין ראוי ממך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך