חתן השמחה

עומרי קושמרו, קפטן הפועל אשדוד, שנישא רק לאחרונה, כבש שער שיוויון 7 שניות לסיום במשחק החוץ מול רמה"ש (34:34) והשאיר תקווה לקבוצתו בעלייה לפלייאוף העליון בליגת העל בכדוריד.
קושמרו כובש. (צילום: גלעד בוניס).
מברוק עליק יא אריס מברוק. חתן השמחה אתמול בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד במשחקה בחוץ מול רמה"ש, היה באמת חתן. עמרי קושמרו קפטן אשדוד כבש שער שוויון חשוב ביותר 7 שניות לסיום וקבע תיקו 34:34. תיקו שמעניק לאשדוד עוד סיוכי בעלייה לפלייאוף העליון.
המחזור השמיני בבית העליון בליגת ווינר בכדוריד – הושלם בשני, עם צמד משחקים בהשתתפות מחזיקת גביע המדינה הטרייה, א.ס רמת השרון והפינאליסטית הפועל ראשל"צ, שפגשו את שתי הקבוצות שנאבקות על המקום הרביעי והאחרון המוביל לפליאוף. רמת השרון (34 נק') שכבר הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה סיימה בשיוויון 34:34 דרמטי מול הפועל אשדוד, עם שער של קפטן אשדוד, עמרי קושמרו, כאמור, 7 שניות לסיום. מ.כ חולון  נוצחה בביתה מול האדומים מראשל"צ 41:39. אשדוד וחולון נאבקות על המקום בפלייאוף העליון. בשישי – אשדוד תפגוש את מכבי ראשל"צ וחולון את מכבי ת"א.

אחרי מחצית ראשונה שקולה – רמת השרון פתחה מבערים וכבר הוליכה ביתרון של 6 שערים (23:29 בדקה ה-44). אשדוד הצליחה לחזור, ושון סולומון צימק ל-30:31 (51'). עידן מימון לקח פסק זמן. לאשדוד היו הזדמנויות להשיג שיוויון, אבל רם טורקניץ כבש שני שערים רצופים וקבע 30:33, ארבע דקות לסיום. גמור? ממש לא. שערים של אור פרקש ועמית סטלמן הורידו את הפיגור לשער, כחצי דקה לסיום. עצירה של השוער בוז'יץ', ושער שיוויון של עמרי קושמרו – 7 שניות לסיום – העניקו לאשדוד נקודה יקרה וצ'אנס (משחק שני של אשדוד שמסתיים בשיוויון, כמו במחזור הקודם מול חולון – 35:35).

הבקיעו  לאשדוד: פיליפ לאובץ ואור פרקש 8 כ"א, עמית סטלמן 6, אורוש טודורוביץ' ואלכסנדר באביץ' 3 כ"א, עמרי קושמרו ואיתי סויסה 2 כ"א, רואי סולומון וניבו לוי 1 כ"א. שוערים: ולדימיר בוז'יץ' סיים עם 16 עצירות. אורן מאירוביץ עם עצירה אחת. פיליפ אירוביץ, שהוא גם לוחם מילואים, לא נכלל בסגל בשל שירותו הצבאי. שפטו אלון קפלינסקי ומתן פינקר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך