ניצחון אל על

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד גברה על קרית-אונו 60:72 במסגרת המחזור ה-23 בליגה הארצית. עומר אל על הויבל את קלעי אשדוד עם 20 נקודות.
מכבי אשדוד פרשמה עוד ניצחון ביתי נוסף, הפעם 60:72 על עירוני ק.אונו שיקו.  החבורה הצהובה של המאמן אורי  קוקיה עם הפנים קדימה למשחק הבא שיתקיים בחוץ מול מכבי שהם (ראשון, 19:30, אולם ניצנים שוהם).אשדוד שניה צמודה ליבנה עם אותן הנקודות. הקלע המצטיין של אשדוד היה עומר אל על עם 20 נקודות.

 האורחת פתחה טוב והצליחה לפרק זמן קצר לעלות ליתרון 10, אך אשדוד התעוררה בזמן ומתחילת הרבע השני כבר לקחה את ההובלה. במחצית השניה אשדוד המשיכה להגדיל  את היתרון שלה שהגיע בשיא ל-18. קרית אונו הצליחה להוריד את הפער בחצי, אבל אשדוד השתלטה על המשחק עד לסיום.

קלעו לאשדוד: עומר אל על 20, חן אחרק 15, אליאב אוחנון 8, אוהד ברנט, עידן רג'ואן ואלון ספיר 7 כ"א, יבגני חולודוב 5, תומר פיסצקי 3.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך