בהודיה

סל גדול של הודיה קבדה, 3 שניות לסיום, העניק להפועל לב ירושלים ניצחון דרמטי על מכבי בנות אשדוד 69:72, והעלה אותה ל-1:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף/

אם יש נתון קבוע בסדרת חצי הגמר בליגת העל בכדורסל בין לב ירושלים למכבי בנות אשדוד, הרי הוא הפתיחה הטובה של אשדוד. גם במשחק הראשון בין השתיים, אשדוד הייתה טובה יותר, אבל ירדה מנוצחת. הפעם עם סל  3 שניות לסיום של שחקנית ירושלים הודיה קבדה. התוצאה 1:2 בסדרה לירושלים. בחמישי יהיה משחק רביעי באשדוד שתנסה להשוות ל-2:2 ולכפות משחק חמישי.

. בדיוק כמו במשחק הראשון במלחה, גם הפעם התחילה אשדוד את המשחק כשהיא הקבוצה הטובה במגרש. ברבע השני האחוזים של אשדוד ירדו, ולמרות שירושלים סיימה גם את הרבע השני עם 17 נקודות לזכותה, להפסקה היא ירדה בפיגור 35:34 בלבד.

האדומות מירושלים פתחו את הפער ברבע השלישי. אבל דווקא כשכבר הובילה ב-13 נקודות, ירושלים נרדמה ושתי דקות מצוינות של האורחות צימקו את הפיגור שלהן ל-55:49 בלבד.. שלשות של טל לב ודניאל קארש הורידו את הפער לשתי נקודות בלבד. שלשה של מאי רווח, 24 שניות לסיום, וזו כבר השוותה ל-69:69. ואז, שלוש שניות לסיום, הכנסת כדור מצוינת מתחת לסל מצאה את הודיה קבדה, שהשלימה סל ועבירה וניצחה לירושלמיות את המשחק.

קלעו לירושלים: קארי 19, ברון 18, ריצ'ארדסון 13, תירוש 12, קבדה 6, כיוף 4.
קלעו לאשדוד: ויויאנס 18, הארט 12, רווח 12, לב 10, קארש 8, פרסלי 6, יעקב 3.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך