חודש המעשים הטובים בתעשייה האווירית: מגוון פעילויות למען פצועי צה"ל, מפונים, חולי סרטן, מאושפזים, ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים

לרגל פורים - עובדות ועובדי התעשייה האווירית וילדיהם, הכינו משלוחי מנות לפצועי צה''ל הנמצאים בשיקום בבתי החולים סורוקה ותל השומר
תמונות: התעשייה האווירית

יום המעשים הטובים צוין אמנם לפני יותר משבוע, אך עובדות ועובדי התעשייה האווירית מקיימים במהלך כל חודש מרץ, פעילויות למען הקהילה בפרוייקטים שונים ברחבי הארץ. בין הפעילויות שהתקיימו במהלך החודש:

עובדי חטיבת אלתא של התעשייה האווירית באשדוד ובב"ש, ניקו וארגנו תכולה של דירות בנתיבות לטובת קליטת מפונים בדירות בעיר. בעיר רחובות, עובדות ועובדי החברה, קיימו טורניר של משחק כדורסל בהשתתפות אנשים עם צרכים מיוחדים, שבו כולם מנצחים. המפגש הספורטיבי נערך במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת "הרצון מנצח" מרחובות המקדמת את הפעילות הספורטיבית בקרב אנשים עם צרכים מיוחדים הלוקים בלקות שכלית באמצעות ספורט, שיתוף פעולה שנמשך כעשור עם עובדי התעשייה האווירית.
במרכז הטניס בב"ש, השתתפו העובדים בפעילות עם ילדים עם צרכים מיוחדים מדרום הארץ, במסגרת פעילות של ארגון ורייאטי, שכללה תחנות הפעלה שונות שהוציאו את הילדים מהשגרה והעלו להם את המורל, כולל הפתעה של הטניסאי אנדי רם שהגיע להשתתף בפעילות.

בנוסף, העובדים קיימו זו השנה השלישית, פעילות חברתית לרגל חג הפורים, והכינו כ- 150 משלוחי מנות לשורדי שואה, כחלק משיתוף פעולה עם הקרן לרווחת נפגעי השואה, בהשתתפות צוותים חינוכיים של בתי ספר.

במסגרת הפעילות, מתנדבים העובדים וילדיהם ומכינים יחד משלוחי מנות בהתאמה לאוכלוסייה לה הם מכינים את המארז, כולל מכתב ברכה, ולאחר מכן, עובדי החברה מחלקים את משלוחי המנות במטרה לייצר מפגש בין-אישי עם מקבלי משלוחי המנות.

שי גל, סמנכ"ל תקשורת, קהילה וקשרי ממשל בתעשייה האווירית": התעשייה האווירית בתוך עמה יושבת, וערכים של התנדבות ומעורבות בקהילה הם חלק בלתי נפרד  מהחובה שלנו כלפי העם והמדינה בשמם אנחנו עובדים.

אחריות חברתית בחברה ממשלתית ועסקית, כלל ישראלית שהיא שותפה מלאה של מערכת הביטחון, מתבטאת גם במיצוי היכולות הייחודיות של עובדי החברה למען הקהילה.

מגוון הפעילויות החברתיות שהעובדים מקיימים לאורך השנה, הם חלק מהאחריות החברתית שמקדמת הנהלת החברה, המהווה עוגן לאומי בחברה הישראלית".

נטע רדי, מנהלת אחריות חברתית וקשרי קהילה בתעשייה האווירית": עובדות ועובדי התעשייה האווירית מקיימים לאורך השנה פעילויות חברתיות מגוונות המסייעות לכל חברי החברה הישראלית. עבור העובדים מדובר בהזדמנות נוספת להשפיע ולהיות מעורבים בקהילה כפי שהם מוכיחים זאת בכל שנה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך