סיכוי טוב למצוא אהבה – הכרויות עם החצי השני

פחות או יותר כולנו שואפים/ות למצוא אהבה בחיים, ולמרות שכיום לכאורה עומדים לרשותנו יותר כלים מאי פעם על מנת להשיג מטרה זו, נראה כי היא הופכת קשה ומאתגרת יותר מתמיד. לכן, חשוב לדעת כיצד לבחור בקפידה את הכלי הספציפי בו נשתמש לצורך מטרה חשובה זו. דוגמה טובה והמלצה חמה לכך היא אתר הכרויות ואפליקציית "החצי השני"
תמונה FREEPIK

מה מאפיין ומייחד את פלטפורמת ואפליקציית הכרויות "החצי השני", והופך אותה להמלצה החמה של אינספור אנשים בארץ אשר כבר זכו להתנסות חיובית ומעודדת בפלטפורמה זו?

הכרויות מוכוונות מידע אישי וחלוקה נוחה לקטגוריות 

רבים אינם מודעים לכך, אך מה שקיים כיום בתור אפליקציית הכרויות "החצי השני" החל דרכו כאחת הפלטפורמות הראשונות בארץ להיכרויות, עוד בשנים שלפני תחילת עידן האינטרנט!

כבר אז פעלה "החצי השני" כפלטפורמה המתמקדת ביצירת הכרויות לקשרים רומנטיים, כאשר בתחילת הדרך הדגש היה ברובו על הכרויות אקדמאיים – יצירת שידוכים והכרויות בין נשים וגברים אשר חולקים את עובדת היותם אקדמאיים או בעלי השכלה גבוהה. הרעיון היה כי מדובר בקבוצה גדולה של אנשים אשר חולקים ברובם מכנה משותף נרחב ומשמעותי יחסית, ולכן קיים גם סיכוי טוב כי ההכרויות יהיו מוצלחות ויניבו קשרים רומנטיים ארוכי טווח.

קו מחשבה זה הוכח כנכון ומוצלח, וככל שרבו מספר הזוגות שהכירו בהצלחה מרובה דרך פלטפורמה זו, כך היא התרחבה והרחיבה גם את הקהלים השונים אליהם היא פונה.

כיום, ניתן למצוא באתר או באפליקציית ההכרויות של "החצי השני" כמה וכמה קטגוריות שונות בנוסף לקטגוריה המקורית של הכרויות אקדמאים . למשל – הכרויות לבני 40 פלוס (פרק ב'), הכרויות לגיל השלישי, הכרויות לגילאי 50 פלוס וכיוצ"ב. האפשרות לחלוקה לקבוצות גיל ולמאפיינים מרכזיים נוספים בחיים (דוגמת רמת ההשכלה) מוכיחה עצמה ככלי יעיל ביותר להעלאה משמעותית של הסיכויים ליצור היכרות מוצלחת, כזו ממנה תתפתח מערכת יחסים רצינית וארוכת טווח.

הניגודיות המתבקשת לעידן האינסטנט וההכרויות השטחיות

אחת הבעיות המרכזיות ביותר עבור רבות ורבים המחפשים ללא הרף אחר אהבת אמת וקשר רציני וארוך טווח, היא כי אנחנו חיים מבחינות רבות בעידן ה"אינסטנט" והשטחיות. בתחום ההכרויות זה בא לכדי ביטוי בכך שמרבית אפליקציות ההכרויות מתמקדות ביצירת חיבורים שטחיים ושבריריים, המבוססים בדרך כלל על כמה תמונות ולא הרבה מעבר לכך. במצב עניינים זה, לא פלא שרבות ורבים כל כך מתקשות/ים במציאת אהבה וקשר משמעותי וארוך טווח.

דווקא במציאות שכזו, בולטת הניגודיות של אפליקציית הכרויות כמו "החצי השני", אשר מלכתחילה פונה אך ורק לנשים וגברים המעוניינות/ים כולן/ם במציאת קשר רציני וארוך טווח, ולא רק סטוץ רגעי וחולף. 

כאמור, התוצאות מדברות בעד עצמן, עם אינספור זוגות אשר הכירו דרך פלטפורמה זו ונשארו יחד למשך שנים, כולל לא מעט שגם התחתנו. אם זה גם מה שאתם/ן מחפשים/ות – מומלץ בחום לנסות את "החצי השני".

 

בהצלחה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך