דרך יעילה לסייע לאחרים במיוחד עכשיו – הכירו את חסדי נעמי!

לא מעט אנשים בישראל זקוקים לסיוע מסוג זה או אחר באופן יומיומי, במיוחד עכשיו כאשר מאות אלפי אנשים מפונים ומשרתים במילואים ואינספור משפחות נפגעו כתוצאה מהמלחמה. עבור כל מי שמחפש/ת אחר דרך יעילה, ישירה ופשוטה לסייע לאנשים אשר זקוקים לזה עכשיו יותר מתמיד, עמותת "חסדי נעמי" מהווה כתובת מרכזית ששווה להכיר
תמונות: חסדי נעמי

מהי עמותת "חסדי נעמי" ובמה מתמקדת פעילותה? איזה סוג של סיוע תוכלו להעניק באמצעותה לאנשים הזקוקים לכך במיוחד עכשיו בישראל?

על עמותת חסדי נעמי ופעילותה השוטפת 

"חסדי נעמי" היא עמותה לניצולי שואה וקשישים נזקקים אשר פועלת כיום גם למען אוכלוסיות נוספות, בפרט אוכלוסיית מפוני עוטף עזה ויישובי הדרום וגבול הצפון. העמותה הוקמה לפני ארבעים שנים, ומאז פועלת ללא הפסקה למענם של קשישים וניצולי שואה אשר זקוקים לסיוע שוטף על מנת לסגור את החודש ולחיות בכבוד. חסדי נעמי מאמינים ביחס אישי לקשישים וניצולי שואה, רבים מהם מתקשים לצאת מהבית בגלל גילם ומצבם הבריאותי. לכן, לרגל חגים ואירועים משמעותיים מגיעים מתנדבי הארגון לבתיהם עם סלי המזון וערכות החגים משוחחים איתם ומשמחים. כאשר מבררים את הנתונים ומגלים כמה קשישים ומבוגרים חיים בישראל בתנאי עוני מחפיר, כולל עשרות אלפי ניצולי שואה אשר עברו בצעירותם את התופת הגדולה בהיסטוריה ועכשיו נאלצים להיאבק ביוקר המחייה בישראל, מבינים כי עמותה לניצולי שואה הפועלת למענם באופן יומיומי הינה כורח המציאות – מטרה חשובה מאין כמוה, לה ניתן לסייע ישירות.

כיצד ניתן לסייע ולתרום באמצעות העמותה?

כאמור, במהלך החודשים האחרונים הרחיבה העמותה את פעילותה והיא מפעילה פרויקטים נוספים אשר מטרתם היא לתמוך בנפגעי המלחמה מיישובי הדרום ועוטף עזה, כמו גם בחיילים ובכוחות הביטחון.

בין אם מעוניינים לסייע לניצולי שואה וקשישים נזקקים ובין אם לתושבי עוטף עזה, הדרום וכוחות הביטחון, באמצעות "חסדי נעמי" ניתן לעשות זאת בשתי דרכים עיקריות: התנדבות או תרומה (וניתן כמובן גם לשלב בין השניים…).

התנדבות בעמותה מתבצעת לרוב באזור המרכז – גוש דן ואזור ירושלים, כאשר מערך המתנדבות והמתנדבים רחב ההיקף של העמותה דואג להכין סלי מזון וביגוד ואף לחלקם לכל אותן אוכלוסיות הזקוקות לכך כעת. כל זה נעשה כאמור באופן יומיומי שוטף.

גם תרומות כספיות מתקבלות כמובן בברכה כאשר כל שקל הנתרם לעמותה זו מנותב לסיוע בצורה הטובה והיעילה ביותר, ולאנשים הזקוקים לכך במיוחד. קשה למצוא שימוש ראוי וטוב יותר לכסף מאשר תרומה לניצולי שואה , למשל, כמו גם לאינספור האנשים אשר חייהם שובשו משמעותית ואף נהרסו ממש, מאז השביעי באוקטובר..

 

לפרטים נוספים אודות העמותה, כמו גם אפשרויות התנדבות ספציפיות אשר יתקבלו בברכה ובהוקרת תודה גדולה, מוזמנים להיכנס לאתר העמותה וליצור קשר עם מערך המתנדבים. זהו ללא ספק אחד השימושים הטובים והראויים ביותר לזמן ולכסף של כולנו…

 

חסדי נעמי מאמינים ביחס אישי לקשישים וניצולי שואה, רבים מהם מתקשים לצאת מהבית בגלל גילם ומצבם הבריאותי. לכן, לרגל חגים ואירועים משמעותיים מגיעים מתנדבי הארגון לבתיהם עם סלי המזון וערכות החגים משוחחים איתם ומשמחים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך