"עכשיו משימת חיינו היא מכבי נתניה"

אלי לוי מאמן מ.ס אשדוד לאחר הניצחון החשוב על מכבי פ"ת במוצ"ש 0:1. עומרי בן הרוש: "הרבה לחץ השתחרר. עכשיו צריך להסתכל למשחק הבא".
אלי לוי. (צילום: משה סידי)

כמה שמחה הייתה בספסל של מ.ס אשדוד עם שריקת הסיום למשחק מול מכבי פ"ת במוצאי השבת במשחק הראשון בפלייאוף התחתון. משחק שבו אם אשדוד הייתה מפסידה היא הייתה עושה צעד אולי לקראת הירידה. אבל המשחק הסתיים בניצחון 0:1 לאשדוד, שנותן הרבה מאוד תקווה, ומסבך את כל הקבוצות בפליאיוף התחתון.

המאמן אלי לוי: "אמרתי שהמשחק הזה הוא משימת חיינו. סיימנו אותו ועכשיו משימת חיינו היא מכבי נתניה במשחק הבא. כולם שמו את עצמם מאחורי הקבוצה ואת הקבוצה לפני כולם. שיחקנו כדורגל טוב, הגענו למצבים, השחקנים הם גברים אמיתיים וזהו – אני במשחק הבא. אני לא מסתכל על תוצאות אחרות, אם נעשה את העבודה הכול יסתדר".

עומרי בן הרוש הבלם: "עבדנו מאוד קשה השבוע בשביל להגיע לכאן ולעשות 3 נקודות. היה משחק לא קל, הרבה לחץ השתחרר. עכשיו צריך להסתכל למשחק הבא. אנחנו מרגישים שאנחנו קצת יותר שולטים וקצת יותר יוזמים במשחקים האחרונים. היו יכולים להפתיע אותנו עם שוויון כי היתרון היה שברירי, אבל הראינו אופי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך