תקווה במושבה

מ.ס אשדוד חזרה עם ניצחון חוץ חשוב 0:1 על מכבי פ"ת באיצטדיון "המושבה". ניצחון שנותן הרבה תקווה להמשך המאבקים בפלייאוף העליון.

"כל משחק הוא משחק חיינו". זה המסר של מאמן מ.ס אשדוד אלי לוי, לפני פתיחת הפלייאוף. אז המשחק הראשון "על החיים" היה במוצאי השבת מול מכבי פ"ת באצטדיון "המושבה". בסיום ניצחון של אשדוד שמעניק הרבה תקווה להמשך.

אשדוד פתחה מצוין. שלטה במחצית. מכבי פ"ץ התגוננה מרבית הזמן, ויצאה למתרפצות. בדקה ה-;12  אנדזי הסיט עם הראש הגבהה של כדור נייח, בן הרוש ניסה להגיע כדי לדחוק פנימה ופספס. אשדוד לחצה (20) וולף בזינוק מצוין מנע כדור מסוכן ליד השער. שלו.

אשדוד באה על שכרה בדקה ה-33. רועי ליו פרץ באגף, שלח כדור מצוין למרכז ברחבה וג'ורדן בוטאקה בעט כדור מדויק לרשת הגבוהה? 0:1 לאשדוד. בצוספ הזמן הויספה אשדוד עוד שער של הנטיי, אבל הוא נפסל בטענת נבדל.

אלי לוי. (צילום: טל אקוקה)

מכבי פ"ת לא רצתה להסבתך. הפסד עלול היה לסבך אותה. שטור (49) הגיע למצב ליד שוער אשדוד, הרוש, אבל החמיץ הזדמנות. אשדוד צריכה הייתה להיזהר ממצבים כאלה.

פ"ת החזיקה בכדור במחצית הזו יותר. אשדוד חשבה קודם כל לא לספוג. הנטיי בדקה ה-68 ניסה בעיטה מסוכנת ראשונה לכיוון ה/ער של המארחת. אשדוד שיחקה עם השעון רצתה לנצח. מאוד.פ"ת לא ויתרה מצידה. הינדי (84) הגיע למצב מסוכן, והכדור נבעט מעל השער של הרוש.

ממאטה היה צריך לסגור משחלק. בדקה ה-86 רועי לוי דהר חצי מגרש ובעט, וולף שוער פת הדף, וממאטה ממטר החמיץ את הכדור החוזר ובעט מעל השער. עד הסיום ראינו את שחקנ אשדוד נותנים הכל על המגרש, בכדי לצאת עם ניצחון. 0:1 קטן של תקווה.

 

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, רועי לוי, רוברטסון, בן הרוש, גיל כהן (טמם,77), אנדז'י,סבן, מוצ'ה (אלעד שחף), בוטאקה, בריהון (ממאטה, 46), הנטי (שלו הרוש, 86).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך