רן בן שמעון: "מ.ס אשדוד זה מועדון חשוב לי. האנשים שמובילים אותו הם כמו משפחה בשבילי”.

בן שמעו מאמנה לשעבר של מ.ס אשדוד נבחר למאמן החודש בקפריסין ומתמודד בפלייאוף העליון. בראיון ל102 FM הוא מספר על קפריסין ועל הקשר לאשדוד. בן שמעון: "אני בקשר שם עם כולם ומנסה לעזור במה שאני יכול".
בן שמעון.
רן בן שמעון שהצטרף במהלך העונה לא.א.ק לרנקה רושם עונה מדהימה בקפריסין, כשמוביל את הקבוצה לצמרת הגבוהה של הליגה והיא נמצאת חזק במאבק האליפות המותח. על רקע ההצלחה, המאמן הישראלי דיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של ישראל ב-102FM ושיתף בתחושות.

רן שלום. אתה כנראה יודע מה הכי טוב בשבילך, אתה טוב יותר בחו”ל?
“אני טוב כמו שאני, לא רוצה לזרוק קלישאות. יש פה משמעות גדולה למאמן במועדון, תפקידו מרכזי מאוד במועדון, גם בישראל יש אבל פחות. פה הוא יותר מקצועי, יש מנהל מקצועי שנותן את הכלים. הגעתי למערכת מאוד מסודרת יש לי שחקנים ברמה הגבוהה ביותר, לאמן אותם זו חוויה יום יומית אני לומד מחדש מה זה מקצוענות. בינתיים אנחנו עושים מסע מדהים”.

יש לך מענק אליפות?
“כשהגעתי לפה הייתה תקופה מורכבת והדבר היחיד ששמתי בחוזה שלי זה מענק אליפות, חשבתי שזה הדבר הכי נכון לעשות, לא מעניין אות הכסף או המענק. הסיפוק המקצועי שלי חשוב מאוד מאוד, אני נהנה מהדרך”.

אתה סגור שם בעונה הבאה?
“זה מצב מורכב, אין לי חוזה, הגענו לשישה חודשים ורצינו לראות איך זה. כרגע אני לא נותן לאף אחד להתקרב אליי, אם אני דורש מהשחקנים מחויבות אז אני הראשון שצריך לעשות את זה בעצמו”.

איך אתה רואה את המשך העונה?
“יש כאן פלייאוף ש-6 קבוצות גדולות מגיעות אליו, נכנסו שתי קבוצות חדשות גדולות עכשיו לכדורגל הקפריסאי אז יש שבעה מועדונים גדולים. חמש מהשש שיעלו רואות את עצמן כמועמדות לאליפות, עד עכשיו הפייבוריטית הייתה רק אחת. עכשיו זה מי שתדע להתנהל הכי נכון, נשארו שלושה משחקים עכשיו, כל משחק זה גמר”.

בן שמעון.

זכית כמאמן החודש בקפריסין.
“מרגיש שמעריכים אותי, אני רחוק מהבית ובלי המשפחה שזה מאוד מאוד קשוח לא להיות ליד הילדים. הייתה בעיה להביא את המשפחה, הייתה לנו תכנית משחקים שהרשתה לי לבוא בבוקר ולחזור אחרי זה לקפריסין”.

מה יש לך לומר על מ.ס אשדוד שנראה כי היא בדרך ללאומית?
“הרבה שנים דיברו על ירידה ומצאו דרך תמיד לשרוד, אני בקשר שם עם כולם ומנסה לעזור במה שאני יכול, זה מועדון חשוב לי. האנשים שמובילים אותו הם כמו משפחה בשבילי”.

ג’קי בן זקן יישאר אם הם יירדו ליגה?
“הוא מאה אחוז יישאר, כל האירועים הקשים מוציאים ממנו את המיטב”.

מה תחושה לגבי הנבחרת?
“יש לי תחושה טובה מאוד. צריך לנצח אותם מהרבה מאוד סיבות, מקווה שיגמר 0:4. אני לא אוהב את הצביעות של המדינות האלה כלפינו, שומע קצת מסביב וזה צבוע כל מה שקורה שם. סומך על אלון ויוסי, בכל אופן אני חושב שיש לנו נבחרת טובה”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך