ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי בכנס בבית החולים אסותא: "המשימה המרכזית – לקצר את זמן השהות במיון"

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי השתתף אתמול ( ד) בכנס תוכניות עבודה 2024 בבית החולים אסותא וברך את יו״ר מכבי רן סער ואת מנכ״ל אסותא אשדוד ד״ר ארז ברנבוים על המאמצים הכבירים לעמוד ביעד שנקבע לדצמבר 2028, להשלמת מגדל האשפוז החדש והרחבת בית החולים ל- 600 מיטות

במהלך הכנס, ראש העיר ציין כי מעבר להרחבת בית החולים, המטרה המרכזית והדחופה מנקודת המבט של תושבי העיר, היא להתגבר על הפקק שנוצר בחדר מיון כתוצאה מהמחסור במיטות אשפוז, הגורם להשהיה במיון בין 24 ל-72 שעות, של חולים שהוחלט לאשפזם.

״על הנהלת ביה״ח לחפש ולמצוא דרכים יצירתיות שיקצרו משמעותית את השהיה העודפת במיון של חולים שהוחלט לאשפז״ הוסיף ד״ר לסרי.

בית החולים אסותא מהטובים בישראל עם צוותי רפואה מהמובילים שיש

ראש העיר פירגן לצוות בית החולים ואמר כי קצב הצמיחה של בית החולים מעורר השראה – לא רק מבחינת חולים ומטופלים, אלא גם הישגים מקצועיים, והמעמד שהתבסס בחברה הישראלית, באשדוד ובכלל – של בית חולים מהטובים שיש במדינת ישראל.

כמו כן, ד"ר לסרי התייחס לתרומה של בית החולים אסותא במהלך מלחמת "חרבות ברזל" ומסר תודות לבית החולים בשמו באופן אישי, בשם תושבי אשדוד ובשם כל התושבים במדינת ישראל שנזקקו לטיפול בבית החולים. ראש העיר ציין כי אשדוד היא עיר שמטווחת, מאז ומתמיד, מאז עופרת יצוקה, וגם במלחמה הזו אחרי העוטף ואשקלון, היינו הבאים בתור מבחינת מספר הטילים והנפילות. ובית החולים אסותא היו שותפים בכל החוויות הלא נעימות האלה. תרומתו של בית החולים לחוסן העירוני היא מכרעת.

העובדה שיש בית חולים בעיר, עם התפקוד הנפלא שלו, היא תרומה מאוד מכרעת לתחושת החוסן המקומי, ודאי לחוסן הלאומי, של אחד מבתי החולים המוערכים במדינת ישראל כיום.

קרדיט צילום: לירון מולדובן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך