דריכות שיא

ימ"ר ת"א מבקש להתערב בחקירת הרצח של אלמוג פרץ "יבעיר את המרכז"

בימ"ר תל אביב מבקשים את תיק החקירה מימ"ר לכיש או לפחות להיות מעורבים בו ונערכים לנסיונות נקמה קשים של שני הצדדים. "חיסול של אשה בלתי מעורבת עלול להוביל לנקמה בבלתי מעורבים".

בימ"ר תל אביב שעסוק ראשו ורובו בסכסוך הדמים בין ערן חייא והקואליציה הערבית שלו, ליוסי מוסלי והקואליציה הערבית שלו כשעד כה בסכסוך הזה נספרו 2 גופות ואינספור רימונים ונסיונות חיסול כולל זה של אלי מוסלי עצמו, חוששים שהשטח יבער הרבה יותר לאחר חיסולה של אלמוג פרץ אשתו של העבריין שאול פרץ במע"ר דרום בעיר לפני יומיים.

תיק חקירת הרצח נמצא אצל ימ"ר לכיש בעקבות מקום הרצח, אולם בימ"ר ת"א ביקשו להעביר אותו אליהם או לפחות להיות מעורבים בתיק שכן החיסול הזה יצית מלחמה באזור המרכז ולא באזור דרום.

בימ"ר ת"א מסמנים את העבריין המסוכן דניאל זרוג שהשתחרר רק לאחרונה מהכלא לאחר מאסר ארוך ולו סכסוך דמים עם פרץ, כאיש המפתח בפרשה הזאת בעיקר לאחר חיסולו של משה בן שמחון אשדודי לשעבר שעל פי המשטרה חיסל את יוסי שריקי איש אמונו של דניאל זרוג בהוראת שאול פרץ.

חיסולו של בן שמחון בעיר אלעד לפני כשנה וניסיון החיסול של פרץ שלשום מראים שיטת פעולה ברורה של נקמה בכל מי שהיה מעורב באותו רצח והמשטרה רואה בסכסוך הזה את כיוון החקירה המרכזי.

יש לציין שלפרץ סכסוכים רבים והמשטרה לא פוסלת עוד כיווני חקירה, אך מתמקדת בעיקר בסכסוך עם זרוג. חיסולה של אשה הוא דבר חריג גם בעולם התחתון והמשטרה נערכת לנסיונות נקמה קשים של שני הצדדים שעלול להגיע גם לאנשים בלתי מעורבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך