משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית הודיעו בשבוע שעבר על הרחבת שירות התחבורה הציבורית לרגל חג פורים ובה הייתה היערכות מיוחדת של דן בדרום לפורים הכללה כ-200 אוטובוסים בקווי אשדוד ירושלים.
מנכ״ל החברה מיכה קופילובסקי, עובדי המטה, מנהלי הסניפים, פקחים וסדרנים גויסו למבצע בכדי להבטיח רציפות של התחבורה הציבורית על פני כל שעות היממה.
החברה נערכה להסעת כ-11 אלף נוסעים, מרביתן משפחות עם ילדים שהגיעו מחופשים לחגוג את פורים בירושלים.
בפרסומיה המליצה החברה מהנוסעים להקדים את שעת היציאה והחזרה בשל העומסים הצפויים בירושלים ונראה כי הציבור אימץ את ההמלצה.
בנוסף, תוגבר המוקד הטלפוני של דן בדרום וניתן מענה מהיר ומקצועי לכלל הנוסעים שביקשו לקבל מידע.
החברה זכתה לשבחים מהנוסעים הרבים שגדשו את התחנות באשדוד וירושלים, על הארגון והתפעול.
מנכ״ל דן בדרום מיכה קופילובסקי: ״ אשכול אשדוד ירושלים הועבר לאחריות החברה לפני פחות משלושה חודשים ואנו עומדים בכל היעדים״. עוד הוסיף קופילובסקי כי ״כל יום מציב לנו אתגר חדש ואנו שואפים להשתפר ולהצטיין לרווחת הנוסעים״.
מנכ״ל החברה מיכה קופילובסקי, עובדי המטה, מנהלי הסניפים, פקחים וסדרנים גויסו למבצע בכדי להבטיח רציפות של התחבורה הציבורית על פני כל שעות היממה.
החברה נערכה להסעת כ-11 אלף נוסעים, מרביתן משפחות עם ילדים שהגיעו מחופשים לחגוג את פורים בירושלים.
בפרסומיה המליצה החברה מהנוסעים להקדים את שעת היציאה והחזרה בשל העומסים הצפויים בירושלים ונראה כי הציבור אימץ את ההמלצה.
בנוסף, תוגבר המוקד הטלפוני של דן בדרום וניתן מענה מהיר ומקצועי לכלל הנוסעים שביקשו לקבל מידע.
החברה זכתה לשבחים מהנוסעים הרבים שגדשו את התחנות באשדוד וירושלים, על הארגון והתפעול.
מנכ״ל דן בדרום מיכה קופילובסקי: ״ אשכול אשדוד ירושלים הועבר לאחריות החברה לפני פחות משלושה חודשים ואנו עומדים בכל היעדים״. עוד הוסיף קופילובסקי כי ״כל יום מציב לנו אתגר חדש ואנו שואפים להשתפר ולהצטיין לרווחת הנוסעים״.