היתרונות של רכישת רכב יד שנייה

מתלבטים בין רכישת רכב חדש לרכב יד שנייה? הגעתם למקום הנכון! שוק הרכבים המשומשים בארץ נחשב למפותח יחסית, מאחר ורבים בוחרים לרכוש לעצמם רכב יד שנייה. שוק הרכבים המשומשים בארץ עונה על מגוון רחב של צרכים ומציע מבחר רחב של רכבים שונים, המגיעים מכל סוגי היצרנים ובטווח רחב של מחירים. לא פעם רכישת רכב יד שנייה נחשבת לאפשרות המועדפת ביותר, מאחר ומדובר על הוצאה נמוכה יחסית לרכישת רכב חדש. מי שאין לו את היכולת הפיננסית לממן לעצמו רכב חדש מהניילון, יכול ליהנות מכל היתרונות של רכב משומש. מדובר על רכב שלא יסבול מירידת ערך חדה, לעומת רכב חדש, לכן אם תבחרו למכור אותו לא תפסידו סכום כסף משמעותי. מעבר לחיסכון הפיננסי, ישנם יתרונות נוספים ברכישת רכב יד שנייה. במאמר זה נציג בפניכם את היתרונות המרכזיים ונספק לכם מידע חשוב וחיוני בנוש
תמונה: FREEPIK

חיסכון בעלויות

רכב משומש מציע תמורה טובה יותר לכסף שלכם, לעומת רכב חדש. מעבר לעובדה שרכב משומש יהיה תמיד זול יותר מרכב חדש, יש לקחת בחשבון גם את החיסכון באגרת רישוי הרכב. אגרת הרישוי של רכב משומש תהיה תמיד זולה יותר, מאגרת הרישוי של רכב חדש.

מעבר לכך, כדאי לקחת בחשבון גם את עלות הביטוח המקיף, שנוטה להיות חסכוני ומשתלם יותר במקרים של רכבים ישנים יותר. עלויות התיקון של רכב משומש יהיו לרוב זולות יותר מתיקון של רכב חדש, לכן דמי הביטוח יהיו נמוכים יותר.

מבחינת הפחת של הרכב, רכב חדש יאבד במהרה מערכו המקורי בשנים הראשונות שלו על הכביש (ללא שום קשר למצב המכאני או לכמות הקילומטרים שהוא עבר), בעוד שרכב משומש יחסוך להם את ירידת הערך, מאחר והבעלים הקודמים של הרכב כבר ספג את ההפסד במקומכם. הערך שלו לא צפוי לרדת בשנים הקרובות, לכן אם תחליטו למכור אותו, תוכלו להחזיר לעצמכם חלק ניכר מסכום ההשקעה שלכם.

מבחר רחב של רכבים משומשים 

שוק הרכבים המשומשים בארץ מגוון במיוחד, מאחר וניתן למצוא בו את כל סוגי הרכבים, המגיעים ממבחר רחב של יצרנים מובילים. תוכלו למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורכם, בהתאם לתקציב העומד לפניכם ולסוג ולדגם הרכב שמעניין אתכם. כל אחד יכול למצוא את רכב השטח שהוא תמיד חלם עליו, רכב משפחתי חסכוני בדלק או רכב מיני המותאם לנסיעה בעיר. שוק הרכבים המשומשים מכיל את כל סוגי הרכבים, לכן לא תתקשו לאתר את הרכב האידיאלי ביותר לצרכים ולהעדפות האישיות שלכם, כולל דגם, צבע ותכונות רצויות נוספות.

סיכון נמוך לפגמים בייצור

רכבים חדשים עלולים לסבול מפגמים בייצור, דבר שמתגלה רק לאחר העלייה של הרכב על הכביש. אומנם האחריות אמורה לכסות את עלות התיקון, אך עדיין יש צורך לבזבז זמן ואנרגיה על ההגעה למוסך והתעסקות עם הרכב. לעומת זאת, כשאתם בוחרים לרכוש רכב יש שנייה, הסיכון לבעיות מסוג זה נמוך במיוחד. בדרך כלל, בעיות מסוג זה כבר זוהו וטופלו על ידי הבעלים המקוריים של הרכב, דבר שחסך לכם לא מעט טרחה והתעסקות מיותרת.

בדיקה מקיפה של היסטוריית הרכב

רכישה של רכב משומש מאפשרת בדיקה מקיפה יותר של כל ההיסטוריה של הרכב, כולל תאונות, תיקונים, טיפולים וכדומה. ניתן להפיק דו"ח היסטוריית רכב בהליך פשוט וקליל, המאפשר לכל אחד לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי רכישת הרכב, מבלי להסתפק בנראות החיצונית שלו.

שמירה על איכות הסביבה

רכישת רכב יד שנייה נחשבת לידידותית יותר לסביבה, לכן מדובר על שיקול חשוב ומשמעותי עבור כל מי שמעוניין לשמור על כדור הארץ. ייצור של רכב חדש מצריך שימוש במשאבים רבים וגורם לייצור של לא מעט פסולת. לעומת זאת, רכישת רכב יד שנייה תורמת לאיכות הסביבה ומונעת זיהום מיותר. 

רכישת רכב יד שנייה – כיצד לעשות זאת נכון?

היום ניתן לרכוש רכב יד שנייה מאנשים פרטיים, או לחילופין, מחברת ליסינג. חברת ליסינג תחזיק לרוב במגוון רחב של רכבים משומשים, המגיעים מכל קטגוריה ומכל יצרן אפשרי. ברוב המקרים מדובר על רכבים בני 3 עד 4 שנים, המוצעים לרכישה במסלולי מימון נוחים ואטרקטיביים. רוב החברות יספקו לכם אחריות לחלקים העיקריים של הרכב, כגון המנוע ותיבת ההילוכים. אופציה נוספת, היא לרכוש את הרכב מאדם פרטי, דבר שמצריך השקעה של לא מעט זמן ואנרגיה. תצטרכו לנסוע למקומות שונים, על מנת לראות את הרכבים האופציונליים וכמובן לבזבז זמן יקר ערך בתיאומים השונים. כמו כן, התשלום מתבצע במזומן בלבד והרכב מגיע ללא שום אחריות וללא אפשרות לביצוע טרייד אין על הרכב הישן שלכם, דבר שתקבלו בחברת הליסינג. חברת הליסינג יכולה לחסוך לכם בזמן ובהתעסקות מיותרת, היא אף תטפל עבורכם בהעברת הבעלות ותסייע בהתנהלות עם חברת הביטוח וכמובן תבטיח לכם רכב מטופל בתנאי מימון נוחים ואטרקטיביים.

בואו לבחור רכב יד שנייה ב-freesbe

מחפשים רכב יד שנייה ? אנו ב- freesbe נשמח לספק לכם ייעוץ והכוונה בנושא! אנו מחזיקים במבחר רחב של רכבים משומשים, המגיעים מכל הדגמים, הסוגים והיצרנים המובילים ביותר בשוק. כל הרכבים שלנו מטופלים בצורה המקצועית ביותר ומוצעים במחירים נוחים ואטרקטיביים!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך