גאווה ענקית לעיר: שלו כהן רק בן- 17 תושב אשדוד אלוף אירופה החדש בג'ודו

ראש העיר לסרי: "היסטוריה לאשדוד שליו כהן שלנו מאשדוד, זכה במדליית הזהב בגביע אירופה לקדטים בסלובקיה וצמרר את כולנו עם נגינת המנון התקווה על אדמת אירופה".

שלו כהן רק בן 17 תושב העיר הביא השבוע בשורה ענקית לספורט הישראלי וגאווה גדולה לעיר אשדוד. כהן אלוף אירופה בג'ודו, כאשר בדרך גבר על יריבים לא פשוטים ומנבחרות חזקות.

ראש העיר ד"ר לסרי הגיב הבשורה המשמחת: "ספורטאי זהב. היסטוריה לאשדוד, שליו כהן שלנו, זכה במדליית הזהב בגביע אירופה לקדטים בסלובקיה וצמרר את כולנו עם נגינת המנון התקווה על אדמת אירופה.

בימים הקשים האלה ההישג של שליו מתעצם ומרגש במיוחד. הוא התחרה בקטגוריית 60 קילו שבה השתתפו 55 ספורטאים, והצליח לזרוק על המזרן יריבים מקזחסטאן, גיאורגיה, הונגריה, פולין, ובגמר גבר על אחד הבכירים בקטגוריה, ג׳יג׳י קקוויאשוילי הגיאורגי – כל הדרך לזהב.

תודה שליו, ריגשת עיר שלמה, כולנו גאים בך אלוף".

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:
"זהו אכן רגע בולט בקריירה שלי כמנכ״ל רשות הספורט באשדוד, כבר בתחילת הדרך האמנתי שענף הג׳ודו היה מבוזבז כחוג עממי, אשדוד מסוגלת להרבה יותר מבחינת הישגים ספורטיביים וההוכחה לכך היתה באולימפיאדה. הקודמת אליה נשלחו 5 נציגים אשדודים.

בקרוב מאוד תחל הרשות לעשות את אותה הדרך בכלל ענפי הספורט, כולל לאוכלוסיות המוגבלות, על התכנית הערכית המקיפה תשמעו ממש בשבועות הקרובים. מדובר בלא פחות ממהפיכה״.

צילום: פייסבוק ראש העיר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך