"למדנו כמה חשוב לתרום למדינה" תלמידי אמית י' מפנקים ומחזקים את הלוחמים

תלמידי בית החינוך אמית י' אשדוד ארחו השבוע את חיילי אוגדה 162 בשיתוף מלא של הנהגת ההורים שדאגו לקשר עם האוגדה ולפריסה המפנקת

החיילים נכנסו לכיתות לשיח משמעותי עם התלמידים, נהנו מפריסה מכובדת וטעימה, שרו ורקדו עם התלמידים בהופעה של להקת הרבנות הצבאית וקיבלו גם מכונת קפה מהודרת לאוגדה מתנת חדר המורים.

אריאל דנן, תלמיד כיתה י1 שיתף: "היה מאוד משמעותי, בעיקר השיחה עם החייל. דיברנו על המלחמה בעזה ומה ההבדל בין עזה לחברון. הוא הסביר מה הם עושים וכמה שהם עובדים קשה בשביל שנוכל להמשיך לחיות כמו לפני ה7.10. זו הייתה הרגשה טובה לדבר עם גיבור ישראל שלחם ועדיין לוחם בשביל העם שלנו. למדתי ממנו כמה חשוב לתרום, לחשוב על העם ולחשוב קדימה. הוא נתן לי השראה להתגייס לקרבי בשביל המדינה היקרה שלנו".

ירון כרמי, מנהל בית החינוך: "שמחנו והתרגשנו מאוד לארח את אוגדה 162, זכינו לתת חיבוק גדול לחיילים וגם לקבל הוקרה מהם. אני רוצה להודות לצוות בית הספר, להנהגת ההורים ולכל השותפים שעזרו ליוזמה החשובה הזו לצאת לפועל ולהצליח. אנחנו מתפללים יחד עם כולם להשבת החטופים ולהצלחת חיילינו וכל כוחות הביטחון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך