"שמעתי יריות וצעקות – הייתי בטוחה שיש מחבל בבניין"

הדיירים ברחוב ג'ו עמר עדיין בטראומה לאחר הרצח שהתרחש אתמול - חלק מהדיירים ששהו באותה עת בבניין חשבו שמחבל נכנס וביצע פיגוע "התקשרתי למשטרה וצעקתי שיש פה מחבלים בבניין"

העיר אשדוד עדיין לא התאוששה מהרצח המזעזע שהתרחש אתמול. כאשר אדם שמחופש לחייל הגיע לקומה השמינית בו מתגורר שאול פרץ ששהה במעצר בית והיה אמור להגיע לדיון בבימ"ש על רצח שבו הואשם – ירה בו ורצח את אשתו אלמוג בת ה-38. כולם יודעים כי על פי החוק הלא-כתוב של העולם העברייני, לא פוגעים בנשים ובילדים, אך הקו הזה נחצה שוב אתמול והדיירים בבניין ממאנים להתאושש ורבים מהם בטראומה.

אחת הדיירות בבניין ששהתה באותה הזמן בדירתה סיפרה לאתר "אשדוד אונליין" על הרגעים המלחיצים: "הייתי בבית עסוקה בסידורים לפורים יחד עם הילדים, ולפתע שמעתי יריות ומייד לאחר מכן צעקות. ה-7/10 חזק בתוך הראש שלי.. הייתי בטוחה שנכנס מחבל לבניין. מייד לקחתי את הילדים לממ"ד וסגרתי אותו חזק, התקשרתי למשטרה וצעקתי שיש פה מחבלים, רק אחרי 20 דקות יצאתי מהממ"ד והבנתי שמדובר באירוע פלילי. ראיתי את הסרטון והייתי בהלם זה יכל להגמר בטרגדיה יותר גדולה. מקווה שיתפסו את הרוצח. אני עדיין לא מאמינה שזה קרה בבניין שלי, לא רחוק מהמקום בו נמצאו הילדים הקטנים שלי".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך