אשה במצב אנוש לאחר שרעולי פנים ירו בה ובבעלה בביתם

ניסיון חיסול בלב העיר: מוכר למשטרה ואשתו נורו על ידי רעולי פנים מחופשים בתוך דירתם במע"ר דרום. האשה כבת 30 במצב אנוש.

שכונת מע"ר דרום עדיין לא קמה משנתה כשקולות ירי חתכו את האוויר ואת האווירה החגיגית של חג הפורים. הפרטים עדיין לא ברורים, אולם מה שכן אפשר לספר זה שגבר מוכר למשטרה ואשתו נפצעו מירי שבוצע ככל הנראה ע"י רעולי פנים שניצלו את חג הפורים והגיעו מחופשים.

על פי הדיווחים המחסלים הגיעו לדירה במע"ר, נקשו בדלת כשהם מחופשים וירו בגבר ובאשתו שנמצאת במצב אנוש.
יש להדגיש שהפרטים עדיין בבדיקה וככל שיהיו ידיעות נוספות נעדכן מיד.

ממד"א נמסר: "בשעה 08:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר ואישה שנפצעו באירוע אלימות ברחוב ג'ו עמר באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-2 פצועים עם פציעות חודרות בהם: אישה כבת 30 במצב אנוש. עדכון בהמשך".

פראמדיק מד"א דן בן ישי סיפר בזירה: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת כשהיא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה תוך כדי פינוי לבית החולים. גבר כבן 38 וצעירה כבת 20 שכבו בסמוך כשהם בהכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו של הגבר בינוני והצעירה קל."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך