"אשמח לקבל הצעות עבודה בהן יש אופק קידום"

נדיר חובב בן 25 מאשדוד רק התחתן והוא מחפש עבודה כמו כולם * נדיר מתנייד בכיסא גלגלים וחשוב לו למצוא עבודה בכדי להתפרנס בכבוד. נדיר מסביר איפה היה מעדיף לעבוד, לידיעת אנשי עיריית אשדוד, אך לא פוסל הצעות שונות נוספות * נדיר חובב: "אני שואף ומכוון תמיד גבוה"

אחד הדברים הראשונים שחושבים עליהם כשמתחתנים זו פרנסה. חושבים על העתיד ועל הרצון למצוא עבודה טובה שתפרנס את המשפחה שאתם רוצים להקים. זה גם סיפורו של נדיר חובב מאשדוד שרק התחתן.

נדיר העלה פוסט בנושא כי הוא מחפש עבודה. נדיר בן ה-25 מתנייד בכיסא גלגלים ומבקש את העזרה שלנו. אז מי שיכול, קדימה, מדובר בבחור מוכשר עם ניסיון למרות גילו הצעיר.

כך כתב נדיר בפוסט שפרסם: "שמי נדיר חובב, בן 25, מתנייד בכיסא גלגלים, נשוי טרי מאשדוד.  אשמח לקבל הצעות עבודה בהן יש אופק קידום, מעוניין לעבוד בעיריית אשדוד אך לא פוסל הצעות שונות נוספות.

"עבדתי כשנתיים בחברת תקשוב במוקד מכבידנט מוקד זימון תורים ארצי מהבית ומהמשרד. סיימתי 12 שנות לימוד ויש לי בגרות מלאה, ובגרות טכנולוגית במנהל וכלכלה.  קבלתי פטור משירות צבאי עקב הנכות", אז ניסיון יש לבחור.

הוא ממשיך: "אעיד על עצמי שאני מאוד טוב בתקשורת עם אנשים, כריזמטי וחברותי.  אוהב מאוד סדר וניקיון ומשתדל מאוד להקפיד על כך גם כשזה לא נוגע לעבודה. יש חשיבות עליונה בעיניי לעמידה בזמנים ובמטרות שאני מציב לעצמי ואני שואף ומכוון תמיד גבוה, אך מצד שני עם רגליים על הקרקע".

לגבי הגעה למקום עבודה הוא מוסיף פרט חשוב: "כרגע מתנייד בתחבורה ציבורית ומשתדל לדאוג לעצמאות שלי עד כמה שניתן ולא להגביל את עצמי לנסוע למקומות שאני צריך. במקביל אני בתהליך הוצאת רישיון נהיגה".

נדיר מסכם: "במידה ואתם מכירים עבודה שיכולה להיות רלוונטית ומתאימה למה שהזכרתי למעלה, אשמח שתשלחו אליי פרטי. אם אינכם מכירים, אשמח שתקפיצו את הפוסט לאנשים הנכונים. מותר לי לעבוד עד 6,200 בחודש. אני מחפש 4 ימים בשבוע, גם אם יש משרות מעל המינימום אשמח לשמוע".

עו"ד מרים כבהא, נציבת שוויון הזדמנויות פרסמה את דו"ח 'שוויון הזדמנויות בעבודה': "שנת 2023 הייתה שנה קשה לכולנו ומציבה בפנינו אתגרים שילוו אותנו עוד חודשים ארוכים והשפעתם על שוק העבודה עשויה להיות משמעותית ביותר. בימים אלו ישנה חשיבות רבה בהנכחת נושא הגיוון וההכלה בשוק העבודה, לצד שמירה על זכויות העובדים והעובדים. הנציבות תמשיך לעמוד לצד כל מי שחש/ה כי הופלה בשוק על העבודה על מנת להבטיח שוק עבודה שוויוני, מכיל ובטוח לכולנו".

נחזור לנדיר חובב. מי שמעוניין להעסיקו יכול לעשות זאת  בנייד: 050-7999918 ניתן גם להשאיר הודעה בווטצאפ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך