אירוע הוקרה למעל 100 משרתי מילואים עובדי ביה"ח אסותא

אירוע ההוקרה נערך צמוד למחלקת היולדות. מנכ"ל ביה"ח אלמ' במיל' דר ברנבוים: "הם פועלים ומבקשים להרוג ולרצוח - אתם מבטיחים שנחייה וננצח"

בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד התקיים לפני זמן קצר אירוע הוקרה למעל 100 מעובדי ועובדות ביה"ח ששרתו ומשרתים במערך המילואים במלחמת "חרבות ברזל".

מנכ"ל ביה"ח ציין בדבריו כי אחת הנגזרות של המלחמה היא ההחלטה על הקמת מחלקת שיקום מהמתקדמות בישראל בביה"ח. עוד ציין ד"ר ברנבוים, שלא ניתן להתעלם מהעובדה שהתכנסנו במועדון יולדות של ביה"ח "מטרים ספורים מחדרי הלידה באים חיים חדשים לעולם – אותם חיים שהם מבקשים למנוע – ואתם פועלים להבטיח".

באירוע נשאה דברים ד"ר ריי ביטון ששכלה את גיסה, אל"מ רועי לוי מפקד היחידה הרב ממדית ביום תחילת המלחמה "למרות הטרגדיה המשפחתית החלטתי להתגייס ימים בודדים לאחר האסון המשפחתי ולהצטרף ללחימה בחאן יונס כרופאה בגדוד צנחנים, מתוך הבנה שכולנו צריכים לתת את חלקנו למאמץ המלחמתי, כל אחד על פי יכולותיו. אין לנו ארץ אחרת"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך