להודות על הנס: אמש נערכה סעודת הודיה וחנוכת הבית לאחר שטיל פגע בפגיעה ישירה וגרם לנזק כבד ביום שמחת תורה

במעמד מרגש ובסימן של הודיה לה' יתברך, התקיים חנוכת הבית וקביעת מזוזות בביתו של תושב העיר שביתו ניזוק קשה מאוד מפגיעה ישירה בחניה כשבנס לא היו פגיעות בנפש

הפגיעה היתה אז ימים ספורים לאחר שמחת תורה בתחילת הערב בסיטי, בסמוך לבית הכנסת "תפארת רפאל" בראשותו של הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא. הטיל פגע בחנייה בין כלי הרכב, נגרם נזק ובחסדי שמיים לא היו נפגעים בנפש, פגיעה קשה היתה בדירה בקומת הקרקע הסמוכה לחניה.

הגר"מ אבוחצירא שהה באותה עת בבית הכנסת וענה לאנשים תשובות בהלכה, לאחר הפגיעה פרצה אש בין כלי הרכב ובקשו מהרב אבוחצירא להתפנות עד שכוחות הביטחון יסיימו את העבודה בשטח, תוך כדי, התברר שהנזק בדירה כתוצאה מהפגיעה הישירה היתה לאחד ממתפללי בית הכנסת "תפארת רפאל" יניב בן שמחה הי"ו שבנס גדול סיפר להגר"מ אבוחצירא כי לא היו נפגעים בנפש ונגרם נזק קשה לדירה אך לא מעבר לכך.

בשבוע האחרון הסתיימו עבודות השיפוץ בדירה וערכו חנוכת הבית וקביעת מזוזות יחד עם סעודת הודיה במעמד הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא רב ק"ק "תפארת רפאל" ורבה של הסיטי, יחד עם בני משפחה וידידים רבים של המשפחה ביניהם מר יעקב ביטון ראש מינהלת רבעים סיטי ומע"ר שבשעתו פעל יחד עם אנשי פיקוד העורף להחזיר את המצב על כנו בהקדם.

הגר"מ אבוחצירא בתחילה קרא מזמור תהילים להצלחת בני המשפחה וקבע את המזוזה לקול עניית אמן של כל המשתתפים שעמדו בסמוך.

לאחר מכן ערכו את סדר הלימוד. במהלך סעודת המצוה נשא דברי תורה וברכה הגר"מ אבוחצירא כשדבריו נסובו על ענין הנס הגדול שזכו בני המשפחה ועל המעלה הגדולה שעורכים סעודת הודיה לה' יתברך.

בסיום דבריו בירך את בני המשפחה שבביתם תשרור תמיד השמחה לעד וביתם יהיה מלא ברכת ה'. כן בירך את חיילי צה"ל וכוחות הבטחון שהקב"ה יעטרם בעטרת ישועה וכתר ניצחון, שלא ייפגעו ויחזרו לביתם בריאים ושלמים לחיים טובים ולשלום, יחד עם החטופים השבויים, בפרט בימים אלו של חודש אדר שהם עת רצון ושמחה.

מתוך שבח לה' יתברך, בני המשפחה קראו יחד את הפרק שבתהילים "מזמור לתודה" על הנס הגדול שארע בביתם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך