החורף חוזר

בערב יום ב׳ יכולים להרדת גשם שיימשך עד שלישי בערב. צפויים גם ברקים רעמים ומידי פעם אפילו יירד ברד.
צילום: באדיבות עיריית אשדוד.

עיריית אשדוד נערכת לקראת כניסת מערכת חורפית שתלווה בברד, גשמים ומשבי רוח עד 70 קמ״ש .

מהעירייה נמסר: "אנו נמצאים ממש לפני בואו של האביב וכמו שאתם בטח יודעים העונה הזו מתאפיינת במזג אוויר דינמי, תזזיתי עם ״הפתעות״.. היום, ראשון אנו תחת השפעת אפיק ים סוף. אנו צופים זרימות צפוניות חוזרות שיכולות להיות בעוצמה של 40-50 קמ״ש, בגבהים הבינוניים והגבוהים יהיה מעונן חלקית ובלילה תחדור עננות נמוכה עם זרימה צפון מערביות מהים".

ביום שני  יתקרב אלינו אפיק ברום שעתיד לעבור אותנו בליל יום ב׳. מהעירייה הוסיפו: "ממחר בלילה צפוייה החמרה, התקררות וכניסת עננות נמוכה מפותחת מכוון הים (במהלך היום יכול להיות טפטוף זניח אחד או שניים מעננות בינונית אך לא זה העניין). בליל יום ב׳ מסביבות 19.00-20.00 יכולים להתחיל להיכנס ענני גשם מכיוון הים שילכו ויתחזקו כולל ברקים רעמים ומידי פעם ברד".

הגשם צפוי להימשך עד ערב יום ג׳ ויהיה לפרקים בעוצמות גבוהות.. אגב בשלישי יום המעשים הטובים.יתכן שעדיף להימנע בשלישי מפעילות בחוץ.. ביום ג׳ הגשמים ילוו גם ברוחות ערות עם משבים של 50-60 קמ״ש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך