סגרו סדירה בהפסד

מ.ס אשדוד חזרה מאצטדיון 'טוטו טרנר' עם הפסד 1:0, שם שיחקה מול הפועל באר שבע בסיום הליגה הסדירה. עכשיו אשדוד, שהייתה שווה נקודה, מתחילה את הפלייאוף התחתון שם היא צריכה לעשות הכל בכדי לשרוד בליגת העל כשהיא מתחת לקו האדום.

זה היה משחק אחרון בדרך למשחק ראשון. משחק אחרון לליגה הסדירה ומשחק לפני הפלייאוף התחתון. במילים אחרות זה היה משחק סופר חשוב למ.ס אשדוד. אשדוד יצאה לבאר שבע למשחק מול הפועל באר שבע עם סיום הליגה הרגילה. היא הייתה חייבת נקודות לפני פתיחת הפלייאוף התחתון והמאבק להישרדות בליגה. אשדוד לא נפלה מבאר שבע אבל נכנעה לשער עם סיום המחצית הראשונה וירדה מנוצחת 1:0. תוצאה שמקשה עוד יותר על אשדוד שנותרה מתחת לקו האדום.

אשדוד הגיעה לחפש כאמור את הנקודות. זה גם נראה כך בפתיחה. ממאטה (7) עלה גבוה ונגח מעשרה מטרים לידיים של שוער באר שבע אליאסי. רועי לוי (16) הגביה כדור מצוין לראש של עומרי בן הרוש, האחרון בחצי כריעה נגח, והכדור עבר ליד קורת באר שבע.

באר שבע החזיקה בכדור, אבל לא סיכנה באופן ממשי את שערו של אריאל הרוש.  אבל ארבע דקות לסיום המחצית קיבלנו הדגמה כמה היא מסוכנת עם מספר החמצות ליד שער אשדוד. זה התחיל  כשבדש הגיע אל מול הרוש לאחר מסירה של לופז, והאחרון עצר שער בטוח. עברו 2 דקות ושוב הרוש מנע שער מבעיטה של שמיר.

כשכבר היה נראה שהקבוצות ירדו אל המחצית בלי שערים אשדוד ספגה שער. הכדור הגיע אל אמיר גאנח. גאנח נהצליח לחתוך אל קו ה-16 ושלח משם כדור שהרוש כבר לא יכול היה לעצור 0:1 לבאר שבע, ובאיזו דקה קשה לאשדוד.

הרוש. (צילום: טל אקוקה).

אשדוד כמעט השוותה. טעות בהגנת (57) באר שבע אפשרה לאבנעזר ממאטה להגיע למצב של שער, אבל ממאטה החמיץ הזדמנות מצוינת מול שוער באר שבע אליאסי. השופט וה-VAR קבעו שלא היה כלום. אשדוד לוחצה את באר שבע להשיג את השוויון. בריהון (65) שנכנס מחליף והביא להרבה שינוי, נתן כדור מצוין לממאטה בתוך הרחבה והאחרון בעט חלש לידיים של אליאסי. אשדוד לחצה והתקרבה.

באר שבע מצידה שמרה על התוצאה, אבל ניסתה מידי פעם. בדקה ה-72 שלח שושונאצ'ב כדור מסוכן שאריאל הרוש, בזינוק, לא אפשר לו לפגוש תא הרשת ולעשות את השני של באר שבע.

מ.ס אשדוד שלטה כמעט לגמרי במחוצית השנייה. היא הבינה שהיא חייבת שער. הגנת באר שבע נחלצה לשערה והרחיקה את הנסיונות של אשדוד. כל דקה שעברה "שיחקה" לטובת באר שבע שניצחון היה מביא ואתה למקום השלישי. השריקה של השופט אוהד אסולין השאירה את הנקודות בבאר שבע. אשדוד ירדה מאוכזבת ועם מחמאות כי הייתה ראויה לנקודה, אבל על מחמאות לא מקבלים נקודות.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, רועי לוי, אוואני נפצע (רוברטסון, 34), בן הרוש, גיל כהן, אנדז'י, סבן (שלו הרוש, 73), כנעאן (אברג'יל, 77), נחמני (בריהון, 46), ממאטה, הנטיי. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך