קייטנות פסח 2024 – בסימן פעילות ספורטיבית

קייטנות פסח 2024, מחברות השנה את הילדים למגוון פעילויות חווייתיות בענפי ספורט ייחודיים, לצד טיולים, הכרות עם הסביבה והתנסות. בין ענפי הספורט נמנים: גלישת גלים, רכיבה על סוסים, סייף, קרקס, ספורט על גלגלים, כדורעף. צוות המדריכים כולל מאמנים מקצועיים, מדריכים ומורים מוסמכים
קייטנת ספורט, צילום: אלעד שפגט

הקייטנות פועלות באישור משרד החינוך ובכול האישורים הנדרשים בחוק. הקייטנות מתקיימות בחוה"מ פסח בין התאריכים 19.4.24 – 14.4.24, מתאימות לילדים בגילאים 5-13. פרטים והרשמה: https://bit.ly/3SYiEdk.

 

שלמה מוכתרי: נשיא ארגון הקייטנות של ישראל: "בימים אלה שבה הילדים נמצאים בסביבה מתוחה בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', חשוב להעניק להם רגעים של שלווה והפגה בעזרת קייטנות ספורט חווייתיות. השילוב של התנסות, לימוד ענף הספורט למרכביו והכרות עם הסביבה הספורטיבית, מקנים לילדים ערכים לשמירת הסביבה תוך העצמת תחושת האחריות החברתית והשייכות".

 

פרוט הקייטנות

 

החווה של לאהנר – רכיבה על סוסים

חווה קסומה ומשפחתית כמו באגדות, שוכנת בחיק הטבע בלב מושב בני ציון שבשרון. החווה מציעה קייטנת רכיבה על סוסים עשירה בתכנים הלקוחים מעולמם המופלא של הסוסים האצילים. הקייטנה משלבת בין טיפול בסוסים לבין רכיבה עליהם, תוך חשיפה לעולם הרכיבה המרתק. בקייטנת הרכיבה, הילדים יוכלו להתקרב אל הסוסים היפים ולטפל בהם במו ידיהם. הם ילמדו את שפת גופם ואת דרכי התקשורת המיוחדות איתם. לאחר מכן יגיע שיא החוויה – רכיבה בטבע הפתוח על גבי הסוסים בקבוצה קטנה ומשפחתית, מתאים לילדים בלי/עם רקע ברכיבה. הקייטנה מתאימה לגילאים 6-12.

בין התאריכים – 14-18/04/2024, בין השעות 09:00-13:00, מקום: מושב בני ציון שבשרון, עלות -1,750 ₪ 

פרטים והרשמה: https://bit.ly/3SYiEdk.

 

קייטנת ספורט על גלגלים גימנסיה תל אביב, צילום: מיכאל ספרונסקי

 

מחנה גלישה 'רואים את האופק בים' – 

מחנה גלישת גלים לילדים המקדם ספורט וגלישה כדרך חיים. המחנה הייחודי מושקע מאוד והילדים מקבלים יחס אישי מצוות מדריכים מנוסה ומוסמך. הקייטנה מקנה למשתתפים כלים להעצמה אישית, חינוך לאהבת הבריות, כושר גופני ואנרגיות של כיף ושמחת חיים, כל זאת על ידי פעילויות גלישה הכוללות: לימוד על הסביבה הימית, כללי בטיחות, היווצרות גלים, תחזית מזג אוויר, תנאים וסודות הים. כמו כן, הילדים ירכשו את יסודות הגלישה – הכרת הגלשן, חתירה, מעבר ותפיסת גלים, ועמידה יציבה. עמותת 'רואים את האופק בים' מאפשרת שילוב של ילדים בעלי צרכים מיוחדים בקייטנה, באמצעות כלים ואביזרים מותאמים לכל מוגבלות כך שהמוגבלות אינה חסם לחוויה של גלישת הגלים.  הקייטנה מתאימה לגילאים 6-12, תארכי הפעילות: 14-15/4 | 17-18/4 | 24-25/4, בין השעות 08:30-13:30, מקום: מרכז ימי חוף כאן, חיפה, עלות -1,190 ₪
פרטים והרשמה: https://bit.ly/3SYiEdk.

 

פסח של עולם הכושר 

קייטנה מיוחדת המאפשרת לילדים להתנסות בענפי ספורט רבים וייחודיים כמו סייף וקרקס, לצד טכנולוגיה ומדע כמו: תעופה וחלל, מדע וטכנולוגיה, מוזיקה, אומנות הבמה, בימוי וקולנוע. הקייטנה כוללת הפעלות מיוחדות, משחקי חשיבה מאתגרים, סדנאות יצירה מקוריות, והמון אטרקציות מפתיעות שיגרמו לילדים להרגיש כמו בחלום. קייטנת פסח של עולם הכושר מאפשרת לכול ילד וילדה למצוא את התחום שהכי מתאים להם להתנסות ולחקור. צוות הקייטנה כולל מדריכים מקצועיים ומנוסים

הקייטנה מתאימה לגילאים 5-13. בין התאריכים – 14-19/04/2024, בין השעות 08:30-15:00, מקום: הכפר הירוק, 

עלות -1,680 ₪ – ייתכן תוספת במסלולים שונים . פרטים והרשמה: https://bit.ly/3SYiEdk.

 

קייטנת ספורט על גלגלים 

הקייטנה מאפשרת לילדים להתנסות במגוון רחב של פעילויות פנאי ועד לפעילויות ספורט. בקייטנה זו הילדים מקבלים הזדמנות לחקור את כישרונותיהם, לאתגר את היצירתיות החבויה בהם, להרחיב את האופקים וליצור חברויות מתמשכות.

הקייטנה מתקיימת במרכז תל אביב במיקום הכולל אולם ספורט, כיתות ממוזגות ומצוידות, מגרשי כדורגל וכדורסל, מרחב דשא, ובמתקנים איכותיים. צוות המדריכים בקייטנה מורכב ממאמנים ומורים מוסמכים, בעלי ניסיון רב ואהבה גדולה לעבודה עם ילדים. ילדים בגיל הגן נמצאים בקבוצות בהדרכת גננות מוסמכות, הקייטנה פועלת באישור משרד החינוך וחברת ביטוח. הקייטנה מתאימה לגילאים 6-12. בין התאריכים – 14-18/04/2024, בין השעות 08:30-13:00, מיקום: בגימנסיה העברית 'הרצליה' בתל אביב, עלות עד השעה 13:00 -1,400 ₪ , תוספת לצהרון עד השעה 16:00 – 270 ₪ סה"כ 1,670 ₪, פרטים והרשמה: https://bit.ly/3SYiEdk.

קייטנת רכיבה על סוסים, צילום: לאה נר

קייטנת הגלישה של מועדון קוצי surf club

גלישת גלים הינו ענף הספורט המתפתח בעולם כולו, למעשה זה לא רק ספורט זוהי דרך חיים. בקייטנה הילדים מתנסים בפעילות ספורטיבית מהנה הכוללת בין היתר: היכרות עם הגלשן על חלקיו ומרכיביו השונים, היכרות עם הסביבה הימית: כיוונים, זרמים, רוחות…, שכיבה נכונה על הגלשן, חתירה ושליטה בגלשן, תפיסת גל,  קפיצה נכונה ועמידה על הגלשן ועוד. אנחנו מאמינים בהדרכה ולימוד גלישת גלים בקבוצות לימוד קטנות, צוות המדריכים/ות כולל גולשים/ות בוגרים מנוסים  ומקצועיים שעברו הכשרה בארגון הגלישה הישראלי ISA  ו/או בווינגייט. ההדרכה נעשית ביחס 1 ל-6. לכל חניך מותאם גלשן לימוד, חולצת לייקרה ארוכת שרוולים וכל הציוד הנדרש. הקייטנה מתאימה לגילאים 6-12. 

בין התאריכים – 14-18/04/2024, בין השעות 09:00-13:30, מקום: בחוף תל ברוך בתל אביב, עלות -1,190 ₪ 

פרטים והרשמה: https://bit.ly/3SYiEdk.

 

בואו להיות רוג'ר פדרר – קייטנות פסח במרכז הטניס באזורכם

אם ילדיכם חולמים לכבוש פעם את פסגת אליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס, או סתם את המגרש המקומי, כנראה שקייטנות פסח של המרכז לטניס בישראל זה המקום בשבילם. הקייטנות יתקיימו ב-14 מרכזי הטניס ברחבי הארץ, בחלוקה לקבוצות לפי רמות. במסגרתם הילדים ייהנו מאימוני טניס, כושר גופני, משחקי כדור, הרצאות בנושא טניס ותזונה ועוד. ניתן להירשם למחנה האימונים גם על בסיס יומי. הקייטנה מתאימה לגילאי 6 ומעלה בכל הרמות, גם ללא רקע קודם בטניס.

בין התאריכים – 14-18/04/2024, בין השעות 08:00-13:00, מקום: במרכזי הטניס בערים השונות, עלות -1,290 ₪ 

פרטים והרשמה: https://bit.ly/3SYiEdk.

קייטנת הכפר הירוק, צילום: אוריה דובינסקי

פסח במועדון הכדורעף -הפועל כפר סבא

מועדון הכדורעף של כפר סבא פותח את שעריו בחופשת פסח הקרובה, חמישה ימים רצופים של אימוני כדורעף ופעילויות ספורט מגוונות עם צוות המועדון. הילדים ילמדו בקייטנה : בנייה ושיפור יכולות גופניות, לימוד ושיפור טכניקות אישיות בדרך מהנה וכיפית. משחקי כדורעף יתקיימו בהרכבים שונים וכמו כן הילדים יפגשו עם שחקנים מובילים . 

הקייטנה מתאימה לגילאים 6-12. בין התאריכים – 14-19/04/2024, בין השעות 08:00-13:00, מיקום: באולמות גלילי ובר-לב בכפר סבא, עלות -675 ₪ , פרטים והרשמה: https://bit.ly/3SYiEdk.

 

'קייטנע' -הקייטנה המטיילת 

קייטנה על גלגלים לילדי ירושלים והסביבה המשלבת אטרקציות ופעילויות מגוונות ומהנות. בכל יום הילדים עולים לאוטובוסים ויוצאים לחוויה שונה ומפתיעה במתחמי הבילוי הכי שווים בישראל. ג’אננה פארק, קיפצובה, בריכות, מתחמי אקסטרים, ספארי, פארק נינג’ה, מג’יק קאס, יס פלאנט, ושלל אטרקציות ופינוקים. צוות הקייטנה עם ניסיון מקצועי ומעשי בתחום, מידי יום הם יפתיעו את הילדים עם פעילויות ומשימות יומיות, פעילות חווייתית בנסיעה ועוד. הקייטנה המטיילת 'קייטנע' פועלת באישור משרד החינוך ומחזיקה בכל האישורים הנדרשים בחוק הקייטנות. הקייטנה מתאימה לגילאים 6-14.

בין התאריכים – 14-18/04/2024, בין השעות 08:30-15:30, מיקום: ירושלים בנקודות איסוף מרכזיות, עלות -1,130 ₪ 

פרטים והרשמה: https://bit.ly/3SYiEdk.

 

ארגון הקייטנות של ישראל, הוא ארגון פורץ דרך שמסדיר את הקייטנות בישראל, מתוך כוונה לחזק את החינוך הבלתי פורמלי ולפתח מיזמים חברתיים עבור הילדים ובני הנוער. הארגון מחבר בין הורים, מנהלי מוסדות, מנהלים בחינוך הבלתי פורמלי ורכזי תרבות, רווחה וקהילה. הארגון מוביל להעשרת הפעילויות בכול רחבי הארץ, במעל ל- 1,000 קייטנות בתחומים שונים. מידי שנה משתתפים כ- 600,000 אלף ילדים ובני נוער בקייטנות העירוניות, הפרטיות ובמחנות הקיץ בארץ ובעולם. בנוסף, הארגון מפעיל תוכנית ייחודית "אמץ משתתף" בתמיכת מנהלי הקייטנות, לשילוב בקייטנות ילדים ממשפחות מעוטות יכולת ובעלי צרכים מיוחדים. 

לפרטים נוספים ותאום: מיכל שבתאי, 050-3705412, מייל: mshabtay@netvision.net.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך