עלו ברמה

תצוגת ענק של מכבי בנות אשדוד הסתיימה בניצחון 62:82 ברמת גן ועלייה על חשבון היריבה למקום השלישי.
צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים.

שתי הקבוצות, מכבי בנות אשדוד ומכבי ר"ג, שידעו שהן מתמודדות אולי על מקום אחד בפיינל פור, התייצבו הערב למשחק קשוח בזיסמן, אבל דווקא בעלת הבית – שפתחה את המחזור ה-16 במקום השלישי ועם היתרון היחסי של ניצחון ב-9 נקודות הפרש מהסיבוב הראשון – נראתה לחוצה יותר. זה נגמר עם ניצחון אשדודי 82:62 ועלייה למקום השלישי על חשבון רמת גן.

כנראה שאין תחליף בספורט למומנטום בזמן המתאים. אשדוד, שבשבועות האחרונים נכנסה לקצב טוב, קיבלה תפוקה נהדרת של 12 נקודות ב-100 אחוז מהשדה מקורטני הארט, ולא פחות חשוב מכך – שבע נקודות של המצטרפת החדשה ממכבי הפניקס חיפה, מאי רווח, שעלתה מהספסל, הותירה רושם מצוין וסיימה את המשחק עם 20 נקודות.

אחרי יתרון זניח של 17:19 בתום הרבע הראשון, נראה היה שאשדוד משתחררת בזמן שרמת גן נותרה תקועה התקפית. אליס חתוקאי קלעה שמונה נקודות מהספסל אבל היא הייתה נקודת האור היחידה אצל הקבוצה שתפסה רוב העונה את המקום השני בליגה ולפתע מצאה את עצמה בפיגור משמעותי במחצית של 39:25.

צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים.

המחצית השנייה נפתחה בדיוק באותו קצב, כשריצת 3:10 של אשדוד העלתה אותה כבר ליתרון של יותר מ-20 נקודות וגרמה לרועי לזר להזעיק פסק זמן לפני שהמשחק בורח לו סופית. אבל גם זה לא גרם לקבוצה הביתית להשתחרר. באמצע הרבע השלישי היא מצאה את עצמה בפיגור 28:18 בכדורים החוזרים, בפיגור 18:7 במספר האסיסטים הקבוצתיים – וחמור מכל אלה בפיגור 56:31 במשחק, אחרי שחטיפת כדור נוספת של הארט מידיה של מרים אורו-נילי הפכו לשתיים קלות בצד השני. המשחק המרכזי של המחזור, שאמור היה להיות צמוד, עבר לשלב הג'ארבג' טיים. 40:65 לאשדוד בתום שלושה רבעים.

אחרי שכבר הובילה ב-30 נקודות הפרש, אשדוד נכנסה לרפיון מסוים, ודווקא הפיגור הגדול שחרר את רמת גן. ארבע דקות לסיום נשאו שחקניות החמישייה את הדר חדד הפצועה אל הספסל, והעבירה הבלתי ספורטיבית שנשרקה באותו מהלך קירבה את הקבוצה המקומית לכדי פיגור של 17 הפרש. ברמת גן ודאי חשבו עד לסיים את המשחק במינוס 8 בלבד, אבל איבודי כדור והחטאות מחוץ לקשת קבעו את הניצחון של אשדוד בפער הרצוי לה – 62:82 שמעלה אותה למקום השלישי בטבלה בדיוק בזמן.

קלעו לאשדוד: רווח 20, הארט 20, לב 14, יעקב 12, קארש 6, דיין 6, ויויאנס 4.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך