עלה בהגרלה: צעיר דתי אברך בן 21 זכה בדירה חינם בקפריסין

במסגרת אירוע נדל"ן של יום האישה של קבוצת בל, צעיר חרדי בן 21 עודכן בשיחת טלפון בשידור חי ברשתות החברתיות מול קהל של עשרות אלפי צופים שזכה בדירה בחינם בקפריסין, לאחר שעלה בהגרלה שערכה הקבוצה במסגרת קמפיין שיווקי

הזוכה המאושר של בהגרלה שערכה קבוצת ההשקעות Bell לדירה חינם בפרויקט שלה בקפריסין, הוא אברך צעיר בן 21, נשוי עם בעוד שבועים עתיד להיות אבא לראשונה .

הצעיר זיו באומס עודכן על הזכייה בשיחת טלפון בשידור חי ברשתות החברתיות מול קהל של עשרות אלפי צופים. מבצע ההגרלה שנערך במסגרת קמפיין שיווקי של קבוצת בל לווה על ידי משרד עורכי הדין GBK.

ההשקעה בקמפיין הגרלת הדירה עומדת על 1.5 מיליון שקל, כפי שחשפה יזמית הנדל"ן שני בל, בכנס נדל"ן למשקיעים שהתקיים ביום שישי, יום האישה הבינלאומי.

התקציב כלל פרסום ברשתות החברתיות, רדיו, וואטסאפ, קמפיין דיגיטל ואושיות רשת.

כאמור, בזמן הכנס נערכה הגרלה בין 70,000 המשתתפים בפעילות. המשתתפים התמודדו על זכיה בדירת סטודיו בשווי 700,000 שקל ב-Bell Village, פרויקט הדגל של הקבוצה בלרנקה, קפריסין – קומפלקס מפואר הכולל כ-300 יחידות דיור, בריכה, חדר כושר, ספא, מסעדה ומועדון דיירים.

"מטרת הקמפיין הייתה להנגיש את עולם השקעות הנדל"ן לציבור הרחב בישראל, ולהביא לידי ביטוי את חזון החברה לשמש מגדלור לצמיחה כלכלית למשפחות מעמד הביניים", טוענת בל.

את הכנס שהתקיים בסימן יום האישה ביום שישי האחרון הנחו עדן הראל ועודד מנשה והקהל כלל משקיעי נדל"ן, יזמים, אנשי עסקים ומכובדים בענף הנדל"ן והבנקאות. בין המכובדים הגיעו מנהלת בנק דיסקונט עדי זינו.

הכנס כלל פאנל '4 אימהות' שונות מעולמות שונים שהגיעו לדבר על כלכלה משפחתית. מיה דגן – שחקנית תיאטרון, קולנוע, בדרנית וזמרת, נטלי דדון – אושיית רשת, דוגמנית ומנחת טלוויזיה, גיטי וינר – מהאושיות המשפיעות ביותר במגזר החרדי ונעמה קסרי בעלת קליניקות לטיפולי אסתטיקה והזוכה המיתולוגית של תוכנית הטלוויזיה 'הישרדות'.

שני בל: " היום א׳ אדר ומשנכנס אדר מרבים בשמחה, אין כמו לשמח זוג צעיר בתחילת דרכו שהגיעו אלינו לחתום ולקבל מאיתנו דירה בקפריסין בשווי 700,000 שקל זו השמחה האמיתית עבורי״.

קרדיט: שירן פרץ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך