תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 08/03/24 ועד – 14/03/24

תחזית אסרולוגית

טלה: השבוע יתכנו מפגשים או התמודדות אל מול פחד משתק, תחושת הלם או חוסר אונים. זהו שבוע לא פשוט אם רק תבחרו לעשות תגלו עד מהרה שאתם מסוגלים להתמודד מול כל אתגרי החיים. לרווקים: מערכת יחסים עם אדם שאיננו פנוי מבחינה רגשית יוצרת בלבול ועליכם להיזהר.

 

שור: הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. הזוגות שביניכם שיבחרו להכניס לחייהם מעט רוחניות ורומנטיקה יגלו שיש להם את היכולת להתמודד בהצלחה עם השגרה.

 

תאומים: תהליך של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם ספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. השבוע יהיה עליכם לפקוח '7 עיניים' ולהיזהר זהירות יתרה בכל אשר תלכו. טיול קצר והליכה בטבע ישפרו את הרגשתכם הנפשית והפיזית כאחד.

 

סרטן: נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. הצעה לשותפות עסקית נראית מבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. לרווקים שבניכם: אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים.

 

אריה: לאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם. זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. השבוע יש לכם הזדמנות לרפא את הקשר הזוגי שלכם והחשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד.

 

בתולה: היכולת שלכם לעמוד אל מול פיתוי כזה או אחר תיבחן בשבוע זה. אם רק תרצו תוכלו להתגבר על יצרים ודחפים שגורמים לכם להשתעבד "ולמכור" את נשמתכם לשטן. בשבוע זה מערכת החיסון שלכם איננה במיטבה ולכן הקפידו להישמר ואל תזלזלו בבריאותכם.

 

 

 

מאזניים: הססנות מלווה אתכם כבר תקופה ארוכה, לכן אתם חוטפים רגליים קרות ומגיעים לחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה.

 

עקרב: נושא או עשייה שלקחתם על עצמכם מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות ואין זה הזמן להרפות ידיים. במקביל, עליכם להיות זהירים ולהימנע מחיפזון מיותר אשר עלול לגרום לכם לחוסר תשומת לב לגבי הפרטים הקטנים אשר מרכיבים את התמונה כולה. הקלפים ממליצים לכם לשקול את מילותיכם לפני שאתם מגיבים.

 

קשת: ניתן לומר שמעריכים אתכם וסומכים עליכם. אומנם הדבר לא בא לידי ביטוי בתלוש השכר שלכם, אך איש אחד חכם אמר פעם: "טוב שם טוב משמן טוב" ובעתיד גם הערכה וגמול כספיים יגיעו. הגיע העת להפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים אשר מונעים מכם את פריצת הדרך לה אתם מייחלים.

 

גדי: ערך עצמי גבוה והידיעה שיש ביכולתכם להתמודד עם כל אתגרי החיים אמורים להיות הכלים שאיתם תעברו את המשימה. זהו שבוע טוב לדחוף ולקדם כל דבר שחשוב הן בעבודה והן באופן אישי. למרות הקשיים שקיימים בעבודה ממתין לכם שבוע חיובי במהותו. כדאי מאוד להפגין דומיננטיות, חריצות וראש גדול.

 

דלי: זהו שבוע שמאופיין בירידה באנרגיות ובחולשה כתוצאה של חוסר שקט נפשי. אל תהססו להתעלות מעל האגו שלכם ולפנות לעזרה של איש מקצוע שיש בכוחו להשיב ללבכם את תחושת הביטחון. שימוש לא נכון בביקורת עצמית הוא זה שמוביל אתכם למחשבות רעות ולרחמים עצמיים.

דגים: שינוי מהיר ויעיל יקל עליכם להיכנס ולהסתגל לשלב חדש או למצב חדש שנכנס לחייכם. כמו כן, שינויים שקשורים במקום המגורים עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר במעבר דירה ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ וארגון מחודש של מקום המגורים הקיים. בשני המקרים התהליך חיובי ביותר לגבי עתידכם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך