לאחר תקיפות הנהגים האחרונות נהגי האוטובוסים יוכרו כעובדי ציבור

תמונה: טנא תקשורת ומשרד התחבורה

בפגישה שנערכה השבוע בין יו"ר הסתדרות לאומית יואב שמחי ומנכ״ל משרד התחבורה משה בן זקן, ובנוכחות ראש הרשות הארצית לתחב״צ עידן מועלם יועמ"שית המשרד וראשי ארגון הנהגים ולאחר תמיכת משרד המשפטים עדכן ראש הרשות הארצית לתחב״צ עידן מועלם כי כל תקיפה כנגד נהג אוטובוס תטופל בחוק העונשין כתקיפת עובד ציבור. בפועל הוגדרו הנהגים כעובדי ציבור. על מהלך זה עמלו בארגון נהגי האוטובוסים בשנים האחרונות יחד עם משרד התחבורה.

יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית הנחה את יו"ר ארגון הנהגים ללוות כל נהג מותקף להגשת תלונה ולליוי משפטי עפ"י הצורך.
**במקביל הורה ראש הרשות לתחב״צ לקדם במהירות את הסכמי העבודה עם חברות האבטחה בתחבורה הציבורית ולהוקיר נהגים על השתתפותם במאמץ המלחמתי. **

יו״ר ההסתדרות הלאומית ויו״ר ארגון הנהגים הודו לשרת התחבורה מירי רגב שמיומה הראשון בתפקיד פעלה לטובת מעמד הנהגים, שכרם ותנאיהם.

יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית: "אני מברך את השרה רגב ואת המנכ"ל בן זקן על החלטה חשובה זו. מאבק חשוב זה אותו הובלנו בשנים האחרונות יפחית את האלימות בתחבורה הציבורית. ההסתדרות הלאומית תמשיך להוביל ולקדם את מעמד העובדים בישראל בכלל ונהגי האוטובוסים בפרט".

ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים אמר: "לאחר שנים רבות של מאבק ציבורי, סוף סוף הוכרו נהגי האוטובוסים כעובדי ציבור. זהו יום היסטורי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך