יד שרה קוראת לבעלי גנרטורים ביתיים להירשם למיזם אירוח ארצי למונשמים במקרה של קריסת התשתיות

מול ההסלמה בצפון ובשל החשש ממתקפה שתביא לשיתוק חשמל, פועלת יד שרה להגן על עשרות אלפי מוגבלי החמצן הנהנים בשגרה ממחוללי החמצן של יד שרה.

לצד הקמת מרכזי אנרגיה איזוריים במתקני יד שרה שיהוו "מקלטי חמצן" בטוחים לעת חירום ויכללו גנרטורים ומתקני חמצן שאינם תלויים באנרגיה, קוראת יד שרה למי שיש ברשותו גנרטור ליצור קשר ולארח מונשם הדר בקרבת מקום בשעות הראשונות של שיתוק החשמל ח"ו.

משרד הבריאות מעריך כי 60% מאזרחי מדינת ישראל עלולים להישאר ללא חשמל במקרה של תרחיש חירום, ובישראל קיימים כ-35,000 נתמכי נשימה שעבורם ניתוק מקור חשמל מהווה סיכון חיים מידי. יד שרה, המספקת ציוד נשימתי לאלפי נתמכי נשימה בבתיהם, פועלת להיערך לקראת תרחישים של הפסקות חשמל ולפעול בזמן חרום למען חולים אלו. כך, בין היתר, פועלת יד שרה ליבוא חירום של ציוד נשימתי המחובר למצברים ובעל יכולות אוטונומיות במקרה של הפסקת חשמל.

בנוסף להשלמת מערך החירום בהקמת מרכזי האנרגיה לעת חירום במתקניה, מפעיל מוקד יד שרה מיזם ארצי לחיבור בין נתמכי נשימה למשפחות שברשותן גנרטור. יד שרה יצאה בפנייה דחופה לבעלי גנרטורים ביתיים, משפחות המחוברות ל"חשמל כשר" בשבת ועוד, לארח מונשמים במקרי חירום ולהציל את חייהם של שכנים הזקוקים לסיוע נשימתי. מוקד יד שרה מנהל את המערך ומתווך מבעוד מועד בין השכנים כאשר מוגבל הנשימה יודע על המקום הקרוב ביותר אליו עליו להגיע במקרה של קריסת התשתיות חלילה. בעת הצורך, יחברו מתנדבי יד שרה במערך ההסעות הארצי את המוגבלים למקלט החמצן הקרוב.

בעלי גנרטורים מוזמנים לפנות למוקד יד שרה 6444*

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך