הלאה…

מ.ס אשדוד ידעה שמצפה לה משחק קשה בראשון האחרון מול מכבי חיפה, אבל אף אחד לא האמין בקבוצה שזה ייגמר אחרי מחצית אחת עם 5 שערי חובה! גם אם הרחיקו את אזיקל הנטיי לאחר 19 דקות. אבל עם כל ההפסד הקשה לחיפה, עכשיו המטרה של אשדוד היא להמשיך הלאה. אין לה את המותרות להתעסק במשחק מול מכבי חיפה. אשדוד זקוקה לכל נקודה במאבק בתחתית, בוודאי לאחר שירדה אל מתחת לקו האדום. הראש צריך להיות במשחק הקרוב בשבת מול בני סכנין בחוץ (18.30). כאן זו הליגה שלה, והיא חייבת לחזור עם נקודות. אלי לוי: "לא הצלחנו. אנחנו עם הפנים למשחק הבא. אין לנו זמן להתאבל".
הרגע ששינה את המשחק מול מכבי חיפה. אזיקל הנטיי מורחק (צילומים: טל אקוקה).

איך שלא תסתכלו על זה, אין דבר אחד שאפשר לקחת מהמשחק ביום ראשון האחרון מול מכבי חיפה. בעיקר לא את התוצאה ובעיקר לא את העובדה שהכל נגמר במחצית אחת ב-45 דקות! אשדוד נוצחה 5 מול אפס והכל בחצי משחק. מה שנקרא זבנג וגמרנו.

ואחרי שאמרנו את זה, צריך לקום "מהזבנג". מ.ס אשדוד לא יכולה לתת למשחק הזה להפיל אותה. למי ששכח, גם בעידן המאמן הקודם, רן בן שמעון, שהקבוצה הייתה במקום הרבה יותר טוב, היא פורקה בחיפה 0:6. אז דבר כזה קורה. השאלה איך יוצאים מזה? אז יצאה אשדוד מזה למקום גבוה בליגה. השנה חשוב לצאת מזה הרבה יותר מהר, כי הפעם אשדוד נלחמת על מקומה בליגה. אין לה את המותרות לבזבז זמן על המשחק שנגמר ושווה בסוף שלוש נקודות, בדיוק כמו המשחק הבא מול בני סכנין (שנתייחס אליו). קשה ככל שיהיה ההפסד, הוא היה. הלאה. אם השחקנים "יפלו" מהמשחק הזה, אז מדובר בבעיה גדולה יותר מהפסד כזה.

אם נרצה למצוא סיבה, אפשר. אבל השאלה אם שווה לחפש? לכולם ברור שבמצב של 0:1 לאחר הרחקת החלוץ אזיקל הנטיי בדקה ה-19 והעובדה שאשדוד נותרה בעשרה שחקנים מול מכבי חיפה, הקבוצה בכושר הכי טוב בארץ שמצליחה גם באירופה (עלייה לשמינית הגמר בקונפרנס ליג), לא הוסיפה. מאותו הרגע עד סיום המחצית הראשונה, הייתה רק חיפה. אז הנה למי שרוצה תירוץ. אבל מה יעזור התירוץ? יחזיר את מ.ס אשדוד אחורה? הכיוון הוא קדימה. אז הלאה.

אזולאי ורועי לוי בוויכוח עם השופט פוקסמן.

מאמן אשדוד אלי לוי הבין את זה מיד לאחר השריקה לסיום. מבחינתו זה היה לא נעים על גבול הנורא, אבל צריך להמשיך. לוי: "התחושות לא נעימות. לא כיף להפסיד לא בתוצאה כזו ובטח לא במחצית אחת. אני רוצה להתנצל בפני הקהל שלנו שהגיע בהמוניו והתאכזב מתצוגה כזו. מכבי חיפה גדולה עלינו בהרבה מספרים. רצינו לנסות לצמצם את זה, לא הצלחנו. אנחנו עם הפנים למשחק הבא. אין לנו זמן להתאבל"

מה שבר אתכם?

שאתה מקבל גול רך בדקה ה-7 ואח"כ כרטיס אדום זה הופך להיות יותר קשה. אין מה לדבר על המשחק הזה, לא הופענו, לא הגענו. אני נשוא באחריות".

ומה מחכה עכשיו לאשדוד. אשדוד תצא למשחק נגד בני סכנין (18.30). מדובר בקבוצה "בליגה" של אשדוד, אבל כזו שנאבקת על מקום בפלייאוף העליון. כל תוצאה אפשרית כי אין פערי איכות כאלה גבוהים בין הצדדים. לכן המשחק הזה חשוב יותר מזה שנגמר! אגב מ.ס אשדוד ירדה אל מתחת לקו האדום לאחר ההפסד למכבי חיפה, אז לחזור עם נקודות מסכנין זה לא בגדר המלצה, זה בגדר חובה.

מי שמקבל ציון גבוה במשחק מול מכבי חיפה וראויים לכל המחמאות שלנו, הוא הקהל של מ.ס אשדוד שהגיע בהמוניו. למשחק בראשון. בסך הכל הגיעו 5319 צופים, מתוכם 3104 מאשדוד. חבל רק שהם ראו את אשדוד מפסידה…מצד שני 3104 צופים זה בהחלט אחד הדברים שצריך לקחת מהמשחק הזה. גם הקהל צריך לבוא בעתיד יותר ולחשוב על פעמים נוספות לבוא… אז הלאה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך