חתונה קטנה עד 100 איש – איך אפשר לארגן חתונה כזו בצורה נכונה

זוגות רבים מעדיפים לוותר על האופציה של חתונות גדולות ומפוארות, חתונות אליהן מוזמנים מאות אורחים מכל צד. הם מעדיפים לארגן חתונה קטנה, מצומצמת, כזו הכוללת עשרות אורחים, עד 100 במספר
תמונה freepik

חתונה קטנה עד 100 איש הפכה להיות מאוד פופולארית עם השנים, לא רק בגלל אילוצים כאלה ואחרים, אלא בגלל העובדה שהרבה אנשים יצרו תגובת נגד לאירועים הגדולים והנוצצים. הם מעדיפים לחגוג את יום חתונתם עם בני משפחה וחברים קרובים. האינטימיות המיוחדת שיש באירוע כזה, הופכת אותו לדבר מיוחד ויוצא דופן. 

מעבר לכך, צריך לזכור, חתונה קטנה עד 100 איש היא הרבה פעמים הכרח. למשל, אם הזוג לא יכול לעמוד בהוצאות כלכליות של חתונה גדולה, אם בני משפחה לא יכולים להגיע מסיבה כזו או אחרת, אם יש אילוצי זמן או אילוצים אחרים שיכולים להשפיע. בסופו של דבר, יש לכך השפעה על האירוע ועל הארגון, אך זה לא יהפוך אותו לפחות מעניין, מרגש וייחודי.

איך מארגנים חתונה קטנה?

באופן טבעי, אם רוצים לארגן חתונה קטנה עד 100 איש צריך למצוא מקום מתאים לכך. לשמחתנו, היום ישנם הרבה מאוד מקומות, אולמות וגני אירועים שיכולים לסייע בכך. מדובר על מקומות קטנים אליהם נכנסים עשרות אנשים בלבד. מדובר על מקומות ברמה גבוהה, מעוצבים יפים ומתכוננים באופן שמתאים לאופי האירוע. 

מעבר לבחירה נכונה של מקום עבור חתונה קטנה, צריך גם לבחור ספקים ונותני שירותים שיכולים להתאים. לדוגמא, חברות קייטרינג קטנות אשר מציעות שירותים לאירועים קטנים. באירוע כזה, אפשר להשתמש בשירותי קייטרינג גורמה, שירותי קייטרינג של שף פרטי ואפשר גם להשתמש באופציות אחרות שבאירועים גדולים פחות באים לידי ביטוי ולא מקובלים, כמו למשל, להזמין תפריט ממסעדה או מגשי אירוח מיוחדים.

צריך לזכור עוד, שאירוע קטן צריך להיות מאופיין בצורה מסוימת. הוא לא יכול להיות דומה לאירוע גדול, לא באטרקציות ולא בעיצוב. צריך למצוא את הדברים הקטנים שיכולים לאפיין אותו ולייחד אותו מאירועים אחרים. ישנם לא מעט אנשי מקצוע שיכולים לעזור וספקים שיכולים לספק את השירות הרלוונטי. 

האם עדיף לערוך חתונה עד 100 איש?

לשאלה מה עדיף, חתונה גדולה או קטנה, אין לה תשובה חד משמעית. הרי מאוד ייתכן שחתונה גדולה תהיה הרבה יותר נוצצת ויוקרתית, ומנגד הזוג לא יוכל לעמוד בתנאים הכלכליים הנדרשים או להבדיל, יתקשה למצוא את עצמו בתוך האירוע. 

לעומת זאת, גם חתונה קטנה לא חייבת להיות צנועה ולא חייבת להיות פשוטה. ישנם מספיק דברים שיהפכו את האירוע ליוצא דופן. כל החוכמה היא, לתכנן את האירוע בצורה נכונה, לעצב את המקום בצורה מתאימה, ולהשתמש ביתרונות של חתונה קטנה ושל מקום קטן, בשביל להפוך את האירוע לבלתי נשכח. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך