בעקבות המצב: תוגברה האבטחה בעיר

ראש העיר יחיאל לסרי: "מגבירים את נוכחות אנשי הביטחון ברחבי העיר כולה , בדגש על מוסדות חינוך , מקומות בילוי , מקומות הומי-אדם וצירים מרכזיים"
ד"ר יחיאל לסרי.

בעקבות המצב הבטחוני המתוח וגל הטרור ברחבי הארץ, פירסם ראש העיר יחיאל לסרי בפייסבוק שלו הודעה לתושבים בה הוא מודיע בין השאר על תגבור האבטחה בעיר והארכת שעות האבטחה במוסדות חינוך, בילוי ומוקמות הומי אדם:

"תושבים יקרים ,
על מנת לתת מענה מירבי לצרכי הביטחון האישי בעירנו, החלטנו להגביר את פעילויות הביטחון של העירייה בשיתוף עם משטרת ישראל, הפיקוח העירוני והשיטור העירוני המשולב.
החל מהיום, אנו מגבירים את נוכחות אנשי הביטחון ברחבי העיר כולה , בדגש על מוסדות חינוך , מקומות בילוי , מקומות הומי-אדם וצירים מרכזיים .

כמו כן, בדיון שערכתי עם יו״ר ועד ההורים הגב׳ בלה רובין , הקב״ט העירוני אריה איטח , וראש מנהל החינוך מר אריה מימון, הוחלט לנקוט בצעדים יותר ספציפיים כדי להגביר את הביטחון סביב מוסדות החינוך:
1. שעות האבטחה במוסדות החינוך יוארכו עד תום הלימודים ולא יאוחר מהשעה 14:30.
2. החל ממחר יום ו׳ , תוגבר נוכחות הפקחים העירוניים בכל רובע סביב מוסדות החינוך , ובכך ישמשו הפקחים ככוח נוסף למערכת הביטחון העירונית.

בימים אלה, על כולנו מוטלת החובה לגילוי קור רוח, תוך שמירה על שגרת חיים תקינה ככל שניתן , ויחד עם זאת אחריות וגילויי ערנות. כל מה שנתפס בעינכם כחשוד , או לא טבעי , שווה בדיקה.
חובתנו כתושבים לסייע ככל יכולתינו לכוחות הביטחון כדי שיבצעו את משימותיהם באופן הטוב ביותר.
וזו הזדמנות לקרוא לכם תושבי העיר , לבוא ולהתנדב בשעות הבוקר והערב, כל אחד לפי יכולתו, בסיורים קבוצתיים הקיימים בעיר .
לשם כך , ניתן לפנות למוקד העירוני.

תודה לכוחות הביטחון ברחבי המדינה ובעירנו אשדוד על המסירות , המקצועיות , והנחישות במילוי תפקידם.
בתקווה שנדע ימים רגועים יותר. "

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך