לאחר הניצחון הגדול

ראש העיר ד"ר לסרי: "הדלת פתוחה, היד מושטת והלב פתוח. אנחנו חייבים לצעוד יחד, כל תושבי העיר מכל המגזרים, למען עתיד"

ראש העיר לסרי: "עבור כולנו, אשדוד היא מעל הכל, וכך נפעל. אני מזמין את כל מי שרוצה להצטרף למסע שלנו. הדלת פתוחה, היד מושטת והלב פתוח. אנחנו חייבים לצעוד יחד, כל תושבי העיר מכל המגזרים, למען עתיד"

ראש העיר לסרי קורא לחברי מועצת העיר החדשה לקחת חלק בקואליציה החדשה שתוקם "היד מושטת והלב פתוח".

ראש העיר לסרי בפוסט ברשת: "אתמול הגיע לסיומו מסע הבחירות, ובחצות החל מסע חדש של שמירה על האחדות בינינו. האתגרים העומדים בפני העיר גדולים והם משותפים לכולנו. אשדוד שלנו מורכבת מ- 99 הקהילות הנפלאות שלנו".

עוד הוסיף ראש העיר "עבור כולנו, אשדוד היא מעל הכל, וכך נפעל. אני מזמין את כל מי שרוצה להצטרף למסע שלנו. הדלת פתוחה, היד מושטת והלב פתוח. אנחנו חייבים לצעוד יחד, כל תושבי העיר מכל המגזרים, למען עתיד".

ראש העיר הודה בסיום לחברי הרשימה והפעילים "תודה לחברות וחברי הרשימה שלנו, שנתנו את הלב והנשמה ועשו לילות כימים בשביל אשדוד שלנו, תודה לעשרות הפעילים והמתנדבים, על הנתינה האין סופית, על האמון, על האהבה האדירה ועל הקמפיין המכובד. בהצלחה לכולנו בחמש השנים הקרובות"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך